středa 18. listopadu 2015

Ještě jednou recy oříšky...

... tentokrát ze zbytků látek z šití jablíčkových prostírání.



Když už se to jednou osvědčilo, proč toho nevyužít znovu, viďte? .-) Dnes s drobnou výšivkou.

Krásný den

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, máš tu zase spoustu krásných věcí. Ty jsi tryskomyš, ne? ;-) Oříšky jsou krásné ve všech podobách, ale tyto se mi líbí nejvíce. Jednoduché, milé... :-) Ještě k srdíčkům. Taky je mám ráda, dá se s nimi hodně experimentovat... V poslední době se mi líbí ty neprotočené. Pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tak trochu jo :-) Já mám ráda, když věci odsejpají, jak říkají Pražáci :-) Ale musím se zeptat, co myslíš těmi "neprotočenými" oříšky? Krásný den A.

      Vymazat
    2. Aničko, myslela jsem neprotočená srdíčka, která máš v dřívějším příspěvku. ;-)

      Vymazat
    3. No jo, to je tak, když tryskomyš čte rychleji, než by měla :-) Díky a krásný večer A.

      Vymazat
  2. Aničko tyhle ,,plněné,, oříšky budou vždy patřit k vánocům ♥ jsou roztomilé !!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Verunko, díky za milou návštěvu. Už jsem také oplatila a šmejdila u Tebe na blogu. Krásně kreslíš... Myslím, že naše Viki by byla z Tvých obrázků na tričku v hotovém opojení... Zkusím popřemýšlet :-) Co máme rozhodně společné, je záliba v puntících. Tvá puntíkovaná svatba byla alespoň podle fotografií dokonalá! :-) Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna