sobota 28. listopadu 2015

Na adventní notu...

... i s dětmi a nevydržela jsem to a pustili jsme si k tomu našemu tvoření i koledy, i když ještě nezačal advent :-) Samotvrdnoucí hmota, kuchyňský váleček, vykrajovátka, špejli a kousek krajky či tkaniny se zajímavým povrchem. Víc nepotřebujete.

Hmotu vyválíte válečkem na tenčí placku, do povrchu můžete v závěru válení vtisknout krajku. A pak jen vykrajujete a vykrajujete... Uděláte špejlí dírky, aby se ozdobičky daly pověsit na stromeček. Necháte volně schnout do dalšího dne. Bez trouby, bez vaření, jen tak.

A chcete-li si ozdobičky trochu vyšperkovat, napatinujte je lehce (tak, aby barva nešla do prouhlubní vytvořených krajkou) po povrchu odlišným odstínem akrylové barvy. Přidáte provázek či stužku a je vymalováno :-)

Tyto jsme poslali na náš místní adventní jarmark.



Krásný den

A.

8 komentářů:

  1. Aničko,nakoupila jsem si jednorázové injekční jehly, vypínání háčkovaných motivů je velice snadné.Díky za doporučení babiEva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem ráda, že se osvědčené znovu osvědčilo i u dalších :-)) Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  2. Tedy Ani, u vás tedy nezahálíte! Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit, děti byly nadšené a tvoření je bavilo, tak proč toho nevyužít? :-) Měj se krásně o té letošní 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  3. Aničko, s tou patinou je to zase jiné. Moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky. Takto je mám nejraději :-) Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  4. Krásnou adventní neděli, máš to Aničko krásné. Mám také koupenou samotvrdnoucí hmotu,tak budeme vyrábět taky. Jen poprosím jak to patinujěš? S tím zkušenost nemám.
    moc děkuji Verča Brett.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, díky za návštěvu i komentář. K Tvému dotazu - používám Balakryl či Eternal v matu. Trošinku barvy si odleju do plastové nádoby (s oblibou používám vaničky po tvarozích) a pak si ustřihnu kousek pěnové houbičky na nádobí, trochu namočím do vaničky s barvou a lehce poťupkám po povrchu vykrajovánky. Tak, aby mi barva nestekla do prohlubní. Nechám zaschnout a je hotovo :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna