čtvrtek 1. října 2015

Někdy věci nevyjdou napoprvé...

... ale to neznamená, že bychom to měli hned vzdávat a polevovat v úsilí... Aspoň my, co máme tvrdé hlavy, to tak minimálně občas říkáme :-)

Chtěla jsem si zpestřit své momentální několikadenní šprtání před online testem (je 2. stupněm výběrového procesu pro výkon jedné docela zajímavé dlouhodobé pracovní příležitosti pro MPSV) nějakou kreativní činností. 

A i když má háčkovaná deka ještě zdaleka není hotova, neodolala jsem novým klubíčkům Dropsu Merino Extra Fine a začala háčkovat tuto sukni na podzim a zimu...


Zkušební vzorek 10 x 10 cm mi víceméně seděl (šířka seděla, výška byla menší, takže jsem počítala, že budu muset uháčkovat více řad). Pustila jsem se tedy do samotné sukně pro velikost 36, kterou nosím.

Spotřebovala jsem zhruba jedno klubíčko a dostala se pod úroveň pasu, když mne napadlo přeměřit si, jak jsem na tom oproti plánu... A no zjistila jsem, že by mi byla sukně malá... V pase byla ještě o 4 cm užší než je má velikost... Jak jsem ten zkušební vzorek měřila, to tedy nevím...

Štíhlá jsem, myslím, dost, hubnout tedy nehodlám. A o extra upnutou sukni taky nestojím. Takže se bude párat... 

Zajímavé navíc je, že mezi velikostí S a M je rozdíl v pase 8 cm... To mi tedy přijde dost. Tak váhám, co s tím. Když uháčkuji větší velikost, pak bude sukně v pase o trochu volnější, v bocích ale bude "plavat", když menší, tak v bocích bude fajn, ale v pase bude natěsno... Experimentovat se kvůli vzorku, který se opakuje co 8 sloupků, docela bojím...

No bude to možná větší oříšek, než jsem si na začátku myslela... :-)

Ale odměna je příliš lákavá na to, abych to hned vzdala... "Vyděržaj pianier"!

Tak kdybyste měli nějaký nápad... sem s ním :-)

Hezký den

A.

PS: vyměním háček za větší, v tom to je! :-) Občas člověk potřebuje to, co řeší, vyložit někomu dalšímu, aby si sám přišel na řešení :-)))

8 komentářů:

  1. No to jsem ti chtěla napsat když jsem postupně četla - zkus větší háček - odpověděla sis sama. Nemáš návod z Dropsu? Jejich rozměry vždy musím zvětšovat, dělala jsem dětské :-))).
    Držím palce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, nakonec to bude háčkem o číslo větší :-) Návod mám od Dropsu, zapomněla jsem připojit odkaz, už je to napraveno :-) Díky za zkušenost, podle Dropsu jsem sama myslím ještě nic neháčkovala. Tak příště budu obezřetnější :-) Hezký den A.

      Vymazat
    2. Háčkovala jsem tuniku pro holčičku -viz můj blog - 7let, začala velikost jejich uvedenou 10/12 a musela začátek opět vypárat a přidat oka. Teď jsem doháčkovala set baret a nákrčník, opět jsem zvětšovala. A to je Amálka drobná holčička :-))).

      Vymazat
    3. Tak to si budu muset dávat pozor... hlavně pokud budu chtít něco háčkovat/plést na Viki. Ona rozhodně drobná holčička není... Nosí větší velikost než se uvádí u jejího věku... Podle toho, co píšeš, tak se u nás přidávat bude moc :-)

      Vymazat
  2. Aničko, ta sukýnka je moc pěkná, už se těším na tvoje dílko.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to klapne... stále se nemohu dostat za část kolem pasu... zase to nesedí... No na místě bude asi začít s improvizací :-)

      Vymazat
  3. krásná bude....
    já jsem od Dropsu pletené naopak musela zmenšovat...
    ještě mne napadla varianta začít na větší velikost a v pase nepřidávat tak často,jak je uvedeno a počtem ok se pak dostat na menší velikost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky za tip. Ona to nakonec možná bude všehochuť všeho možného i nemožného :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna