pátek 30. října 2015

Na přírodní vlně...

... se ponesou také další dva z šitých výrobků, na kterých zrovna pracuji. Uhodnete, jaké? Že se ptám, vy už to přece dávno víte... :-)


Ale znáte mě, téměř nikdy neodolám, abych podobný výrobek v "přírodním duchu" alespoň lehce něčím "neopepřila"... :-) Příležitost na sebe nedala čekat dlouho. Když jsem před časem něco hledala na internetu, zcela náhodou jsem při tom narazila na jedny krásné drobné knoflíky v červené. Líbí se mi, že zůstaly i přes své zbarvení průhledné. 

Prodejce jich však neměl skladem mnoho a tak jsem na čas pustila červené knoflíky z hlavy. Před pár dny jsem na ně narazila znovu u jiného prodejce. Za nižší cenu a zajistil i o něco větší množství pro mé "velké" knoflíkové plány. A protože měl stejné i v jiných odstínech, přidala jsem k objednávce ještě jedny zelenkavé.

Původně měly být aplikace celoknoflíkové. Nakonec jsem však zůstala u "soft" řešení a olemovala knoflíky pouze linie srdce a stromečku... Pomalu, ale jistě se totiž začínám soustředit na adventní tvorbu :-)

A brzy snad finální výrobky.


Krásný den 

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna