pondělí 19. října 2015

Amsterodamské domky...

... mi evokuje jeden z použitých motivů na látce zahraniční provenience, kterou společně s několika dalšími z mé soukromé série označované "black&white" škudlím už několik měsíců. Abych z nich někdy v budoucnu ušila nové povlaky k polštářům na naši sedačku. A taky abych z nich postupně vyrobila další výrobky do společného obchůdku, který máme se sestrou na Fleru :-)


Coby milovník barev oceňuji, že je černobílá monotónnost motivu lehce "narušena" zelenými stromky, které tak povlaky na polštářky pěkně oživují. A vlastně jsou tak i mým pomyslným oslím můstkem pro háčkované bambulkové bordury v šťavnaté zelené a žlutozelené :-)

A že nevíte, co jsem si u jejich výroby pobrukovala? .-) ...Pár světel a stín, sen vzdálený, nápis křídou Amsterodam deštěm zmáčený...

Krásný podzimní den

A.

4 komentáře:

  1. Nádherné..tyto polštářky se mi moc líbí. neuvěřitelné co vše dokážete. Nemá Váš den náhodou více hodin? Hezké podzimní dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky. Moc jste mne potěšila :-) A můj den má zcela určitě tolik hodin co ten Váš. Je když nepracuji na plný úvazek, tak mám větší prostor pro tvoření. Mějte se krásně A.

      Vymazat
  2. Krásné , ale to je jasný, jako vždycky..Jste moc šikovná..nechápu kam chodíte na energii??potřebuju nutně velkou dávku..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky za komentář. I s Hankou jste mi udělaly velkou radost. Nevím, jestli je to náhoda, nebo jen mé domněnky, ale mám pocit, že vždy když zmíním, že jde výrobek "na export", napíše minimum lidí (ačkoliv je sledovanost daného příspěvku vysoká). Jako by by bylo na tom, že člověk nabídne vlastní výrobek k prodeji, něco špatného... Docela mě to mrzí. A pokud jde o tu energii - tak tu mi dodávají právě činnosti, které mne baví (mj. práce na zahradě a tvoření) a samozřejmě taky mí nejbližší, bez nich by mne nebavilo nic :-) Ještě jednou díky a krásný den s dostatkem energie přeji :-) A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna