středa 26. srpna 2015

Z čeho vařím...

... když pracuji na výrobě kapsáře za Jiříčkovu novou "dospěláckou" postel, i tak by se dal nazvat dnešní příspěvek :-)

Jiříčkova momentální indispozice (střevní viróza) se bohužel přenesla i na mne (naštěstí má mírnější průběh), nejen má kreativní aktivita se tak výrazně snížila na počtu obrátek...

Tak alespoň malé nakouknutí na nezbytné ingredience pod pokličku, než to dobublá a bude navaříno :-))
 

Mějte se krásně

A.

PS: já vím, chtělo by to čas od času otřít šicí stroj od prachu... :-)

6 komentářů:

  1. Tak to přeju brzké uzdravení a ať se daří :) Ta puntíkatá modrá látka je .. ach.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky! Já už jsem téměř v pohodě. Už jen postupně přidávám další a další potraviny, Jiříček se zdál být taky lepší, ale dnes přestal během dne jíst a málo pil, tak nás vystrašil :-( Navečer naštěstí dostal chuť na suchary a rýžový chléb a trochu si tak pojedl, snad už to bude i u něj jen lepší. A já už mám také hotovo... :-)

      Vymazat
  2. Ani, je vidět, že jsi ještě mladá. Já mít střevní potiže, tak nenavleču ani nit do jehly natož šít kapsář. Ty látky jsou překrásné. Ať ti to jde pěkně od ruky a ať jste brzy fit ať si můžete přivézt princeznu domů.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, zdání klame. První dva dny jsem byla taky na odpis, ale jakmile jsem přestala zvracet, přestala i šíleně bolet hlava a to už to s člověkem začne pomalu šít :-) A princeznu jsme si nakonec přivezli domů včera. Zatím se drží a apetit jí, narozdíl od brášky, rozhodně neschází :-)

      Vymazat
  3. Brzké uzdravení, manžel už to má podruhé, já jen doufám, že mě to tentokrát mine,,,Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky. Snad už jsem z toho pomalu venku. Hlavně Jirka, aby byl v pořádku. Dělá nám docela starosti. Ať je brzy dobře i u Tebe doma.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna