čtvrtek 20. srpna 2015

Střípky...

... od nás z domova. Dorazila mentolová bavlněná příze a tak mám na polštářcích k povlečení do ložnice rozháčkováno :-) 

Na zahradě jsem trochu stříhala panašovanou svídu a protože nerada vyhazuji cokoliv živého, skončily větvičky ve vázičce na stole a zdobí obývák. 

V rámci jedné zelené výměny organizované Světluškou připravuji zelený "materiál" pro Pavlu. Jeho součástí je i krásnoočko přeslenité... i když zapršelo, zem je stále poměrně tuhá. Část utržených květních stvolů tak skončila spolu s žlutou růžičkou a africkou kopřivou ve vázičce v kuchyni.


Mám rozešit i kapsář za Jiříčkovu postel, ale své momentální pracoviště nechci prezentovat ve stavu, ve kterém se teď nachází. Hodně šiju a podle toho to tam i vypadá... :-))

Krásné dny (no a já teď vyrazím na obchůzku zahrady, venku to teď vypadá tak krásně... :-))

A. 

2 komentáře:

  1. Ááá, líbí se mi háčkované okraje dek. ♥
    Můj kumbál(ek) je také neprezentovatelný. Ale to vůbec neva. Jsem happy, že mám konečně místo, kde nemusím každý den roztahané šicí "krámy" uklízet.
    Děkuju za návštěvu u mě, potěšila.
    Fajnový den, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je háčkovaný okraj povlaku na polštář :-) A s kumbálkem to teď mám přesně tak, jak píšeš, jsem ráda za to, že roztahané šicí projekty vč. stroje nemusím po každém šití uklízet a pak znovu vytahovat. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna