pondělí 17. srpna 2015

Kroužek na plechu...

... jsem pekla na naši každoroční letní sousedskou akci podle tohoto receptu. Zajímavá alternativa sladkého pohoštění... Jen nezapomeňte do těsta přidat tak jako já sůl :-)


Hezký den (a už je to tu, přátelé deště, slibované ochlazení i mnoho kapek vody do našich zahrádek, jupííí :-))

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, vypadá skvěle, děkuji za typ, bude se hodit.
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, to vypadá moc dobře :-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys nevěřila, kolik jsem se kolem toho kroužku nachodila, než jsem ho nafotila aspoň z poloviny tak dobře jako Ty své lahůdky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna