neděle 2. srpna 2015

A taky tyrkysové prostírání...

... jsem si vyrobila, ať nám to stolování s novými polštářky pěkně ladí :-) S recyklací starších povlaků na polštáře od maminky, které vlastně všechny mé úvahy o letním tyrkysu v naší domácnosti odstartovaly :-) Jsem tak ráda, že jsem jejich vyřazení z provozu odsunula na neurčito a našly v mé domácnosti ještě další využití :-)


A než jsem v předvečer jeho dokončení v posteli usnula, dostala jsem další nápad na recyklačku - tentokrát povlaků na polštářky, které jsme kdysi šily spolu s babičkou do mé tehdy ještě bezdětné domácnosti. Teď už je nemám jak uplatnit, ale pokud by se povedlo, co jsem si vymyslela... ještě by nadělaly parádu... Tak si to tu značím, ať v zápalu práce a jiných radostí a starostí později nezapomenu :-))

Hezký den

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna