čtvrtek 13. srpna 2015

Velryba pro Emilku...

... je takovou malou vsuvkou do mého stávajícího námořnického počínání :-)

Malinkatá slečna v peřince s poetickým jménem Emily, žijící v česko-italské domácnosti, přišla na svět v polovině června tohoto roku. Než se její maminka i s ní a její starší sestřičkou vydá zase zpátky do druhého domova v Itálii, spíchla jsem jí něco na památku :-)

A aby nebylo pochyb o tom, že jde o velrybu skutečně holčičí, vrchní část ploutviček zdobí jemná růžová, která si s tyrkysovou velmi dobře rozumí :-)


Šito podle střihu v letošním letním čísle Mariny Quilt.

Mějte se krásně

A.

8 komentářů:

  1. Velryba je krásná :) Povedla se! Eloorka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Nevím, co na ní Emily, která měla plno práce, resp. pusu kojení v době, kdy jsem jí velrybu přinesla. Ale mamince i babičce Emilky se líbila :-))

      Vymazat
  2. Júú, ta je parádní, Aničko.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, ta velryba je moc pěkná, Emilce se bude určitě líbit.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si budu muset ještě chvíli počkat, až mi to bude moci říci sama :-)))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna