pondělí 6. října 2014

Výherce SOUTĚŽE o tvořící materiál na podzimní dekorace

Dobrý den,

do soutěže o ceny z e-shopu  Stoklasa textilní galanterie s.r.o. se přihlásilo 18 z vás. Losování proběhlo za přítomnosti tří ze čtyř členů naší rodiny dnes ráno před odchodem do školky. Losoval Jiříček a vylosoval Majku, které gratuluji ke krásné ceně.

Ráda bych předala kontaktní e-mail kompetentní osobě firmy Stoklasa, která s tebou domluví bližší podrobnosti ohledně zasílání balíčku s cenou, tak se mi prosím ozvi. Mail si neuvedla a ani na tvém blogu není bohužel k nalezení :-( Pokud by se Majka neozvala do týdne, vylosovala Viktorka náhradnici - tou je Klára Vitvarová.



Všem moc děkuji za zapojení do soutěže, vaše postřehy a názory nejen ke zboží a e-shopu Stoklasa textilní galanterie, ale také za milé komentáře k mému "tvořivému" blogu. Snad v něm i do budoucna naleznete dostatek inspirace, nebo jen pěkné pokoukání či počtení :-) A pokud při tom za sebou zanecháte i pár slov, potěšíte mne dvojnásob :-)

A třeba zase někdy příště u nějaké soutěže či giveaway ... kdo ví, advent se blíží... :-))))

Přeji nejen výherci krásné podzimní tvoření.

Anička

7 komentářů:

  1. Aničko, fakt já? já se asi zblázním radostí jakouže to měl Jiříček šťastnou ruku při losování.
    Však víš, že já svůj blog nemám a adresu jsem fakt nenapsala. jdu ti písnout mejl.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko, mail od Tebe mi dorazil a jak píšeš, opravdu se jedná o jinou Majku, která se píše s malým "m" na začátku. Tato Majka svůj blog má. Uvidíme, zda se ozve. Je mi líto, že Tvůj komentář u příspěvku "vypadl", ani ve spamech jsem ho nenašla. Tak snad příště :-) Měj se krásně Anička

      Vymazat
    2. Aničko, vůbec o nic nejde, a majce gratuluji k výhře.
      Majka

      Vymazat
    3. jé, Aničko, jsem já ta správná majka?
      Vylosování mi udělalo velkou radost, ale aktuálně by ke mě balíček putoval neočekávané složitě a proto bych ráda u dělala radost jiným a výhru přenechala náhradnici a nebo natěšené Majce....

      Vymazat
    4. Jéé, díky! Mám velikou radost! Děkuju Aničce, Majce i Viktorce :) Hezký den! Klára

      Vymazat
    5. Majko s malým "m", díky, že si se ozvala a díky za Tvé šlechetné gesto směrem k Majce s velkým "M" a Kláře :-)

      Vymazat
    6. Kláro, moc mě těší, že máš z výhry velkou radost, Viki vzkaz předám (počítám, že za to ode mne něco bude chtít :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna