čtvrtek 9. října 2014

Podzimní provázkový věneček s židovskou mochyní...

... je další ze super rychlých, ale efektních podzimních dekorací. Chce to jen polystyrenový či slaměný základ, který omotáte jutovým či lněným provázkem. Na takto připravený základ připevníte provázkem či jutovou stuhou několik stonků židovské mochyně (tzv. lampionky) a je hotovo :-) 


Stejně pěkně, nebo ještě lépe by vypadal stejný věnec, na kterém by byl připevněn místo mochyně svazek pšenice či žita. To byl i zdroj inspirace z Pinterestu pro můj vlastní věneček.


Krásné dny

Anička

4 komentáře:

  1. Jo lampionky ty já můžu :). Sehnala jsem sazeničku, tak mi také konečně porostou na zahradě.
    Hezký den Aničko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to to musím taky napravit :-) Tyhle jsem si musela kupovat u jiných...

      Vymazat
  2. To je teda rýchlovka. A pekná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna