středa 8. října 2014

Podzimní kytička z okrasné kukuřice...

... je rychlovka. Stačí každou z kukuřiček pod "krčkem" několikrát obmotat tenkým drátkem a pak pokračovat ještě několikrát směrem dolů až ke konci šustí. Poté z odrátkovaných kukuřiček uvázat pugét a naaranžovat do vázy. 


Někdy stačí opravdu jen málo :-)

Fazolkové srdíčko už znáte odtud. Jeho výroba rovněž není příliš složitá. Stačí vystřihnout z tvrdého papíru či kartonu tvar srdce a začít na takto připravený podklad lepit vedle sebe fazolky tavnou pistolí - nejdřív z jedné a pak i z druhé strany. Hrany jsou olemovány silnějším lněným provázkem. Celé srdíčko je pak pověšeno k váze za provázek.

Mějte se fajn

Anička

4 komentáře:

  1. Ahoj Aničko, stráááášně dlouho jsem tu nebyla. Máš tu spoustu krásných příspěvků.
    Přeji ti hezké podzimní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, to jsem ráda, žes zase zavítala :-) Je mi jasné, že skloubit pracovní povinnosti s rodinou a zábavou (kam blogování patří) není úplně jednoduché. O to víc si vážím, že sis našla chviličku :-) Měj se krásně Anička

      Vymazat
  2. Supr Aničko, asi příští rok vyseju okrasnou kukuřici:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám o tom taky uvažovat.... Nevíš náhodou, zda kukuřice chutná i slimákům? :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna