úterý 28. října 2014

Polštářky s háčkovanou aplikací

Háčkované aplikace na polštářky jsem vám už ukazovala. Včera jsem k nim ušila i textilní povlaky a aplikace na ně přišila.

Snad se budou líbit.


Hezký den

Anička

12 komentářů:

  1. To je nádhera co jsi vytvořila asi ti to dalo práce než jsi to přišila Měj se Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kápnu božskou. Původně jsem si myslela, že budu aplikaci přišívat ručně. Nakonec jsem to ale zkusila na šicím stroji a vypadá to hezky i tak :-)

      Vymazat
  2. Aničko, to jsou opět krásné polštářky! Šití to je to, co bych se také ráda naučila. Neumím to, ale moc mě to láká. Tak snad někdy v blízké budoucnosti... Krásné sváteční odpoledne! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, já se nepovažuji za nějakou extra zkušenou švadlenku. Ale jsem hlava tvrdohlavá a když si něco umanu, tak tak dlouho zkouším, až se to povede :-)) Tak zkouším, pořád se učím a občas to vyjde :-)) Je to jako s řízením auta, čím víc jezdíš, tím rychleji a lépe se jezdit naučíš :-) Anička

      Vymazat
  3. Krásné polštáře Aničko. Moc se ti povedly, úplně lákají k lenošení :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Mockrát děkuji. Snad si na nich lenošení jejich majitelka užije co nejvíce :-))

      Vymazat
  4. Ahoj Aničko, moc hezké polštářky. Já myslím, že nová majitelka bude moooc spokojená. :-) Ještě musím pochválit dušičkový věneček, moc pěkný. Mám ráda tvoření z přírodnin. :-) Pěkné podzimní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, polštářky mají krásnou podzimní barvu a háčkovaná aplikace jim moc sluší.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko,
    prostě nádhera. Jste veliká šikula.
    Přeji krásné dny
    Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milado díky. Uháčkování aplikace polštářku, ani ušití povlaku není nic extra složitého :-) Hezký den Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna