neděle 19. října 2014

Když se utěrka vyfikne...

... tak to může vypadat i takto :-) Látky jsem zakoupila u jedné paní na mimibazaru. Nastříhala, ušila, obvyšívala a obháčkovala. Vzorky nijak složité, pokud by přeci jen někdo zatoužil, na požádání pošlu mailem :-)

Toto je můj první připravený vánoční dárek. Pro koho neprozradím. Jen to, že květiny má ráda stejně jako já.


A co vy? Už taky chystáte?.... Že se ptám... vy už máte i zabaleno a ocedulkováno, viďte? :-))

Mějte se krásně

Anička

8 komentářů:

  1. Aničko, krásné, něžné. Já dárky ještě nemám ani vymyšlené :-(. Pořád mám pocit, že je času dost. Musím se polepšit. Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já jsem si taky říkala, že je ještě dost času, ale pak se toho najednou nakupí... a člověk nevím, kam dřív skočit. Takto to bude více "na pohodu" :-)

      Vymazat
  2. Aničko krásný.Já zatím ani nic vymyšleno,ale jak se znám zas to budu dohánět na poslední chvíli.Krásný den.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No někdo na ty nejlepší nápady přichází právě na poslední chvíli :-)

      Vymazat
  3. krása
    a z dárku také nemám nic.... i ty nápady letos zatím chybí

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Majko, ono to ještě určitě přijde :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna