úterý 7. října 2014

Podzimní dekoraci z "čepiček" žaludů

.. jsem začala tvořit jako poslední z mých tří výrobků na pátečním kreativním podvečeru, které se nám daří víceméně pravidelně organizovat v naší obci už od počátku letošních letních prázdnin.


Na proutěný základ jsem tavnou pistolí přilepila "čepičky" žaludů (vršky čepiček směrem k základu). Jednoduché, ale působivé :-)

Dekorace příjemní prostor chodby vedoucí do kuchyně. Návod na hvězdičkovou girlandu, kterou jsem si uháčkovala během loňských Vánoc, naleznete zde.

Krásné podzimní dny

Anička

12 komentářů:

  1. Aničko, krásné, jenoduché. Přemýšlela jsem o nějaké podzimní dekoraci a asi od vás váš nápad ,,opíšu". Jen musím vyrazit na ty žaludy. Přeji krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hurá na žaludy! :-) A s opisování mít strach nemusíte, i já už podobnou dekoraci někde viděla :-)

      Vymazat
  2. Aničko, parádní. Asi si budu muset přát k narozeninám nebo vánocům tavnou pistoli, abych mohla zkusit vytvořit takové krásné dekorace - už ta z kaštanů se mi hrozně líbila.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, díky za návštěvu i komentář. Tavnou pistoli doma určitě užijete, nejen na dekorace, ale i na drobné opravy v domácnosti (to by mohl být argument hlavně pro manžela :-))

      Vymazat
  3. Jeej, to je tak krásne jednoduché. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké Aničko!
    Zdravím tě a gratuluji vítězkám soutěže!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky a taky moc zdravím. A třeba zase brzy u nějaké pěkné soutěže :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Příroda mi dodává jen samé krásné věci :-)

      Vymazat
  6. Opravdu kouzelné, srdíčka mám ráda a žaludové je velmi vydařené :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna