sobota 11. října 2014

Polštářkové odhalení aneb kouzlení s přírodou potřetí

O společném podzimním tvoření s Viki už jsem několikrát psala. Poprvé, když jsme spolu tiskly rostlinami na látku. Podruhé, když jsem svůj tisk vylepšovala ruční výšivkou. A teď potřetí ukázka části zpracovaných tisků do finální podoby - polštářků. 


Další část tisku, která přijde dětem do pokojíčku, je ve zpracování :-)

Krásné (asi "baboletní") dny

Anička

6 komentářů:

  1. Moc pěkné polštářky také jsem to zkoušela je to prima nápad.Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) A kolik zábavy si při tom člověk užije, viď?

      Vymazat
  2. Anežko, ty polštářky jsou krásné! Zrovna včera jsem na pinterestu objevila podobnou techniku, jen listy byly otisknuté na tašce. Přeji Ti krásnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš, díky :-) Jen nejsem Anežka, ale Anička a Agnieszko, tak mi občas říkává taťka a mně to přijde takové roztomilé, tak je to i součástí názvu mého blogu :-) Krásnou neděli i Tobě Anička

      Vymazat
    2. Jejda, Aničko, moc se omlouvám :-)

      Vymazat
    3. Ale vůbec není proč. Sama jsem si názvem blogu trochu naběhla .-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna