pátek 10. října 2014

Podzimní dekorace z čistce

... je zatím poslední z mých podzimních rychlodekorací. Opět mne inspiroval Pinterest. Musela jsem to zkusit. Myslím, že na první pokus dobrý. Příště bych si ale dala více záležet na tom, jak na sebe skládám listy, možná bych se tak snažila uplatnit více pravidelnosti :-)


A pracovní postup? Na polystyrenovou kouli postupně přikládejte listy čistce vlnatého (Stachys byzantina) a zafixujte špendlíky. Každý další list přikládejte tak, abyste jím skryli stonek a část listu toho předchozího. Nakonec můžete celou kouli několikrát obmotat tenkým drátkem.

Trvanlivost tohoto výrobku ještě nemám odzkoušenu, ale koule z obrázku je na světě v téměř neměnné podobě již sedmý den. Listy se sice o pár milimetrů scvrkly, pokud je ale postupně dobře překrýváte, neměla by na vás ani nyní bílá barva podkladu nikde vykukovat :-)

Pěkný den

Anička

4 komentáře:

  1. DEKORACE VYPADÁ MOC HEZKY. POVEDENÉ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já tam vidím prostor pro zlepšení, ale napoprvé... :-)

      Vymazat
  2. Aničko, vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Oproti těm Tvým renovátorským počinům to je jen pošimrání na patě :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna