úterý 14. října 2014

S háčkem na podzimní dekorace...

... jsem to letos zkusila i já. Loni jsem jen obdivovala u jiných všechny ty dýně, jablíčka, hruštičky, hříbky... a zmohla se na jednu muchomůrku červenou :-)


Háčkované dekorace vypadají krásně jen tak, položené volně na stole, polici. Sluší jim to v ošatce, třeba i v kombinaci s jejich skutečnými alternativami. Ohromně vypadají jako součást nějakého pěkného věnečku, ať už na stůl či na dveře. Věnečků už máme doma dost, zůstala jsem tedy u ošatky, jejíž obsah si pak lehce po náletech dětí večer překontroluji :-)

No a až mě dekorace omrzí, budou mít ode mne děti zase něco nového na hraní :-)

Žaludovou kouli už jste u mne mohli vidět loni.

Krásné návody na výrobu háčkovaných dekorací jsem objevila u Radky na jejím krásném blogu zde. Určitě nakoukněte, kromě návodů u ní najdete i nedávno vyhlášenou Giveaway.

Krásný den

Anička

14 komentářů:

  1. Krásná práce Aničko! Všechny kousky jsou moc povedené!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát díky za poklonu :-) Hezký večer Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, moc krásné..taky mi háčkované dýně zdobí byt...Tvoje jablíčka i hruštičky jsou moc pěkné.. Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky, vděčím za to návodům k jejich výrobě od Radky :-)

      Vymazat
  4. Aničko, krásně se ti povedly a dělají velkou parádu (i u nás doma), hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Marci, díky a krásné podzimní dny přeji Anička

      Vymazat
  5. Aničko, moc se ti to povedlo. :-) K Radce jsem již nakoukla a jdu se pustit do práce. K loňským dýním přibudou jablíčka a hrušky. Díky za tip. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dášo. Ať se jablíčka s hruškami vydaří i Tobě :-)

      Vymazat
  6. Aničko, máš to nádherné a mám velikou radost, že se Ti návody hodily .-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, bez Tvých návodů bych se k nim nedokopala ani za sto let :-) Díky!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Спасибо, и спасибо за посещение :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna