sobota 26. prosince 2015

Pro svou sestru...

... jsem vyrobila pod vánoční stromeček tyto obháčkované korále pro dobrou náladu. Jako s řadou jiných věcí, i v tomto případě už jsem si na jejich výrobu nějakou chvíli dělala zálusk.


Když jsem přemýšlela, čím bych letos obšťastnila sestru, padla tedy volba právě na ně. 

Obháčkovávala jsem dřevěné korálky a doplnila 4 kousky menších dřevěných bez úpravy. Vše jsem navlékla na červený kožený provázek. Krásně by určitě vypadaly i na hedvábné stužce.

A já doufám, že si brzy budu moci vyrobit aspoň jedny i pro sebe .-)

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Aničko ty jsou krásné, také bych ráda vyzkoušela -mohla by jsi se, prosím, podělit o návod? jinak přeji ať si krásně užijete zbytek Vánoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, až na to, že se obháčkovává tenkou přízí (já používám bavlněnou Sněhurku nebo Perlovku) s tenčím háčkem kolem korálku a bolí z toho trochu prsty, tak na tom nic velkého není. Zkusím dát něco dohromady a vystavím návod pro všechny :-) Hezký večer A.

      Vymazat
  2. Zdravím Aničko:-), jsou krásné, určitě super výrazný doplněk. Viděla jsem asi před dvěma roky na malé holčičce a vypadaly moc dobře, takže musí být sestra víc než spokojená.
    Já bych místo té jedné červené(jak jsou dvě vedle sebe) dala světlounce pastelově zelenou nebo pastelově bledě modrou a ty dřevěné korálky na konci po kuse, ale to už je zase něco úplně jiného, asi po mém :-)))).
    Krásné svátky, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky za ohlas. Sestra sice už není malá holčička, ale korálky ji sluší i tak :-) Na druhou stranu učí prvňáčky a u nich bude mít určitě s korálky na krku velký ohlas :-)
      Výrazné doplňky mám hodně ráda a mám jich doma už docela slušnou sbírku. Obháčkované ale ještě žádné, tak ty příští, které vyrobím, ty budou pro mne.

      A tomu barevnému ladění - já vycházela z toho, co jsem měla po ruce a snažila se, aby korálky hezky ladily. U těch dvou červených to na fotce moc není vidět, ale jedna je světlejší a druhá ve tmavším odstínu červené, podobně kromě bílé, jsem použila dva korálky světle krémové.

      Další barevné kombinace - třeba s tou navrhovanou pastelovou zelenou či bleďounkou modrou budou jistě vypadat zajímavě a pokud seženu vhodný materiál, dost možná vyzkouším hned u následujícího kousku :-)

      Díky za zastavení a krásné Vánoce přeji A.

      Vymazat
  3. Oo ty jsou skvělé Ani, moc pěkný kousek, který by mi taky udělal radost :) Moc se mi líbí s těmi dřevěnými korálky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, děkuji! Ale překvapila jsi mě. Já bych to do Tebe neřekla - myslím teď kvůli těch barev. Měla jsem za to, že máš raději spíše jemnější a tlumenější barvy.

      Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna