sobota 19. prosince 2015

Jako od babičky...

... chutná žemlovka, kterou peču na přání našich mlsounů v poslední době téměř pravidelně každý druhý pátek.


Ačkoliv jsme doma dělávali žemlovku trochu jinak a vždy mi jako dítěti velmi chutnala, troufám si říct, že tato je ještě lepší. Už nějaký ten pátek ji tak nepeču jinak než podle Šárky (jen místo vánočky dávám čerstvé rohlíky). 


Kromě obligátního pečiva a jablek se do ní přidávají vlašské ořechy (já pro tentokrát neměla vyloupané po ruce, tak jsem využila trochu lískových, které jsem měla otevřené), s vajíčkem rozmíchaný tvaroh a rozinky namočené v rumu. Když se všechny chutě propojí... no co vám budu psát, je to prostě mňam :-)

A co vy? Máte nějaký svůj oblíbený recept na žemlovku?

Krásný poslední předvánoční víkend

A.

2 komentáře:

  1. Veru mám svoj obľúbený recept! Tiež z rožkov, s tvarohom, ale bez orechov. Teraz, keď už nemáme doma deti, robievam ju málo, ale niekedy dám recept na môj blog aj ja :-)
    Prajem krásne predvianočné dni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, tak to určitě udělej! U nás doma se už zase ptali, jestli neudělám další, že prý máme rohlíků dost :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna