sobota 12. prosince 2015

Hodně karamelu své babičce...

... jsem se rozhodla letos naježit pod vánoční stromeček či k narozeninám (slaví je den po Štědrém dni), ještě se nemohu rozhodnout, který dárek přiřadit které příležitosti :-)

Tradiční karamelky by však u ní v jejím věku asi neměly příliš velký úspěch, karamelové tedy bude ložní povlečení laděné do tohoto krásného odstínu hnědé.



Od své babičky a rovněž prababičky, její maminky, jsem se hodně naučila, pokud jde o ruční práce. Snad ji tedy povlečení laděné do karamelově hnědé potěší. Na povlečení jsem použila kombinace dvou dekorů - oblíbené proužky z jedné strany a jakoby krajkové květiny na straně druhé. Zapínání je ve spodní hraně povlaků a je na zip.

Krásný den

A.

7 komentářů:

  1. Krásné povlečení :-) Určitě se bude babičce líbit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, to doufám. Já bych je uplatnila v ložnici hned. Jen bych je musela namnožit, aby bylo i pro manžela :-)) Ale snad si po Vánocích ušiju další pro sebe, materiál už je doma... Krásný den A.

      Vymazat
  2. Krásné povlečení :-) Určitě se bude babičce líbit ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, babička bude mít určitě radost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to by mě moc moc potěšilo :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Jeeee, to je krasa, to by se libilo i mne! At ma babicka radost! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, díky za návštěvu i milý komentář k povlečením. Jsem zvědavá, co na ně babička... Ale tajně doufám, že by mohla být nadšená :-) Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna