pondělí 21. prosince 2015

Kdepak ty ptáčku hnízdo máš...

... skrýš a zázemí, vždyť ještě léčky málo znáš, málo zdá se mi... Krásná píseň z pro mne nejkrásnější vánoční pohádky s Libuškou Šafránkovou.

Poslední výrobky, které jsem letos šila koncem listopadu na místní školní adventní jarmark.


Trocha adventní recyklace, jak jinak :-)

Už jen tři dny... těšíte se stejně jako my?

A.

6 komentářů:

  1. Moc pěkný. Taky se těším. Letos to bude díky vnučce radostnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, o tom vůbec nepochybuji. Doufám, že jste si to pěkně užili :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Krásní ptáčci na vánočním stromečku.Já jsem viděla ptáčka-štíhlejšího,jako brož na šále.To bylo hezké.
    Krásný večer
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, díky za zastavení i komentářek. S tou broží díky za tip... trochu jsi mě nalomila... třeba někdy něco podobného také vytvořím :-) Hezký večer A.

      Vymazat
  3. Krásné svátky Aničko ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna