pátek 11. prosince 2015

Paisley v bílém...

... už jste u mne mohli vidět. Přidá-li se k tomu navíc i ručně háčkovaná bambulková bordura v bílé barvě, vznikne decentní zimní polštářek s polibkem ledové královny... 


Hezký den

A.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A Ty umíš jako vždy potěšit milým slovem. Děkuji moc :-)

      Vymazat
  2. Úžasné .. obdivuji jak to všechno zvládáš ☺ máš ve skříni ještě jeden svůj klon ☺ já nestīhám vůbec nic ... a od dnešnīho odpoledne nebudu stíhat už vůbec nic 😕

    .. pěkný adventní čas Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, Vánoce jsou moje "silné" tvořící období. Bez patřičného zázemí bych si jej ale v takovém rozsahu nemohla zdaleka tak užít. Takže velké díky mému muži. A taky jsem využila několika dnů, kdy byl Jirka ve školce. Už to zkoušíme :-) Tak přeji trochu víc času na tvoření i pro Tebe. Krásný advent A.

      Vymazat
  3. To je ta třešnička na dortu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Dášo, přesně tak bych to viděla taky :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ali, tak to jsem ráda, že je tak vnímáš. Byl to "autorský" záměr :-))) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna