úterý 10. listopadu 2015

Rozpletla jsem...

... oblíbené provlékací šálky do sady k novým pleteným čepicím. Tedy zatím tu první, abych byla přesná :-)



A protože jsem chtěla stejně jako čepice kousky proužkované, trochu jsem si zkomplikovala život. Ale jen trošinku. Díky proužkování však budou mít šálky větší šmrnc a tak to za trochu námahy navíc stojí :-)

A kdo chce tento vynález století vyzkoušet taky a neví, jak na něj, nechť využije třeba tento polopatický návod zde :-)

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Krásná práce, povedená kombinace barev :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace barev je opravdu nádherná.
    Krásný den Aničko. Z☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky. Někdy stačí málo :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  3. Krásné, Aničko, jako vždy:-) Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou nemáš někde návod na tuto šálu, ale háčkovanou? Plést neumím, ale háček by to zvládl určitě :-) Pěkný večer. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky za poklonu. Bohužel pokud jde o druhou část Tvého komentáře, musím Tě zklamat - na háčkovanou nemám. Já myslím, že by ani nevypadala tak pěkně a nebyla tak "poddajná" jako ta pletená. Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna