středa 4. listopadu 2015

Podzimní minivěneček...

... jsem vyrobila u našich o víkendu jedním šmahem s velkým dušičkovým

K jeho výrobě jsem použila mamčin malinkatý kulatý polystyrenový korpus, který jsem obalila chvojím z její zahrady (túje) a poté doplnila kvítky podzimních aster v bílé a růžové barvě, větvičkami skalníku vč. červených plodů a především malinkatými žlutými voňavými "jablíčky", které mi rostou na zahradě na mladém stromku hlohu tečkovaného (přichytila jsem je tavnou pistolí).


Věneček chce mamka využít jako součást venkovní podzimní výzdoby v okolí domu. I když já si myslím, že už "před věnečkem" měla nazdobeno moc pěkně. Třeba okrasné kapusty jsou pro mne velkou inspirací do dalších let .-))

Krásné dny

A.

2 komentáře:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna