úterý 3. listopadu 2015

Modrá...

... byla po dlouhý čas mou druhou nejoblíbenější barvou. Možná i to byl jeden z důvodů, proč jsem při volbě barvy příze mé háčkované podzimní/zimní sukně intuitivně sáhla právě po ní.

Háčkovaná sukně, o které jsem Vám poprvé psala zde a pak se přibývajícími oky z háčku chlubila zde, zde a zde už je dokončená. Tedy její háčkovaná část vč. našití perleťových knoflíků u zapínání v přední části sukně. Pracovala jsem podle návodu Dropsu s tím, že jsem přidala jeden knoflík navíc, aby byly více nahusto a horní lem jsem obháčkovala račími sloupky.

Stále jsem váhala ohledně podšívky. Původně jsem s ní vůbec nepočítala, sukně je dost hrubá, takže zateplovat by ji nebylo třeba. Kamarádka mne však na tvoření v pátek nahlodala, že se mi bude sukně bez hladké podšívky kasat, pokud ji nemám volnou. Včera jsem však testovala cestou do a ze školky a sukně se nekasá, navíc příjemně hřeje, nikde netlačí... prostě jsem s ní spokojená i bez podšívky, tak to tak zůstane :-)


Co mi však hlavou vrtá ještě více, je zrající nápad ozvláštnit sukni (resp její pravou spodní část) nějakou vyšívanou, popř. textilní aplikací a vyrobit si tak nezaměnitelný originál. Pokud by byla vyšívaná, zvažovala jsem křížkovou výšivku do pleteniny pomocí silnější příze... Motivů, které by se mi líbily, je více, zatím v pořadí preferencí růže, ptáček, liška. Mrkněte do koláže. 

 Zdroj obrázků: www.pinterest.com

Do šité koláže (případně i zkombinované s korálkovou výšivkou) bych se pouštěla v případě, že bych nakonec dospěla k názoru, že by se výšivka příliš bila se spirálovým vzorkem na háčkované sukni, který je v některých místech vystouplý. Motiv ještě vymyšlen nemám, ale nejspíš by to bylo něco podobného jako u vyšívané aplikace, akorát v lehce ležérním duchu (velmi jednoduché tvary s důrazem na ozdobné prostehování) - viz koláž níže.

Zdroj obrázků: www.pinterest.com

Co myslíte vy? Díky za vaše názory. Věřím, že mne posunou dál a já se vám pak třeba do té sukně i nasoukám a veřejně zapózuji :-))

Mějte se fajn

A.

PS: a tu židli uprostřed s vyplétaným sedátkem v první koláži bych brala hned... tak pokud někdo nevíte, co se starou židlí s výpletem, tak se hlásím, o výšivku už se postarám sama :-))

18 komentářů:

  1. Aničko,
    sukně je dokonalá už nyní !
    Nevím, nevím jestli bych jí ještě dál zdobila výšivkou :-o
    Mě se líbí tak to !
    Možná bych si dovedla představit tu poslední s kytičkou ;-)
    Jsem zvědavá na tu pózovací fotku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, doslova jste mne s ostatními Tvými následovnicemi převálcovaly. Takže sukni nechávám tak, jak je :-) A k pózovací fotce - je na webu :-) Pa A.

      Vymazat
  2. Ani, je nádherná. já bych ji asi taky nechala jen takhle, i když možná, no nevím, zas by to byl další barevný akcent, který bys musela brát v úvahu při oblékání doplňků. a na pózovací foto i s botama se moc těším. já nejsem moc sukňová. přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, zůstala bez přízdob. A pózovací foto už si viděla, vč. bot... tak třeba to se sukněmi ještě zkusíš i Ty :-) Hezký den A.

      Vymazat
  3. Šla bych spíše do koláže, bojím se že křížková výšivka by na reliéfním vzoru opravdu nevynikla, i když motivy, které jsi zvažovala jsou krásné. Líbily by se mi stylizované kytky, na první pohled ledabylé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jino, nakonec zůstane sukně tak, jak je. Ale pokud bych se někdy v budoucnu rozhodla jinak - doplnila bych ji koláží, ne výšivkou. Tu si nechám na nějaký jiný kousek, kam víc zapadne :-) Díky za názor a přeji krásný den A.

      Vymazat
  4. Já už bych sukni taky nechala jen tak, je krásná :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky za zastavení i názor. Zůstalo u sukně bez "přízdob" :-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. I já se přidávám k děvčatům. Už tam nic nedávej, Andulko. Ta sukně je krásná tak jak je. Ten vzor sám o sobě je zajímavý, výšivka by tu sukni zazdila. Ps. A jakou barvu punčocháčů k sukni? A vršek? Hmm? Inspiruj i nás ostatní, protože my, co nosíme vždy a zásadně jen černou s černou, ač nám ještě nebylo 30, budeme za barevnou inspiraci rádi.... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, zůstalo u původní verze bez dalších aplikací. Ty si nechám pro strýčka příhodu :-) A k Tvému PS, snad jsem Tvé stylistické já dostatečně uspokojila hned následujícím příspěvkem :-))) Krásný den A.

      Vymazat
  6. Anička, i ja sa prihováram za tú verziu bez ďalšieho zdobenia, už tie gombičky sú na nej pekný detail, nepridávala by som nič viac. Tie nápady z koláží určite ešte niekde inde využiješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vierko, převálcovaly jste mě :-) Kapituluji. Sukně bez dalších cerepetiček. A souhlasím - nápady ještě využiju jindy :-) Krásný den a díky moc za názor. A.

      Vymazat
  7. Krásná sukně. Moc se povedla. Výšivku bych nedávala. Také uvažuji, že se do sukně pustím. Budu vděčná za foto na postavě.
    P.S. Nádhernou zahradu máte.
    Katka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky za návštěvu i názor se jménem :-) Zůstalo u původní verze, bez dalšího zdobení. Fotky jsem udělala, viz hned následující příspěvek. Snad jsem navnadila a neodradila :-) K PS: mockrát děkuji, je jako mé třetí dítě :-)) Krásné dny A.

      Vymazat
  8. Spíš nic Aničko, je pěkná takhle, osobně bych dala ozdobnější knoflíky a stačí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky za střízlivý pohled z druhé strany :-)) Knoflíky jsem však ponechala tak, jak jsou. Ty perleťové jsou takové decentní a přitom zajímavé. A navíc jsem na ně nechtěla strhnout veškerou pozornost. Ještě jednou díky a přeji krásný den A.

      Vymazat
  9. sukně krásná, židli navíc nemám a na sukni bych tvé nápady zkombinovala - vyšitý obrázek na látku ozdobně přišít, tedy pokud j chceš dozdobovat....mě by se líbila i takhle - v jednoduchosti je krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky za názor. Jsi snad jediná, kdo mi nápad vyloženě nevyvracel :-) Nakonec jsem se však rozhodla sukni ponechat tak, jak je a nápady na dozdobení si ponechám pro strýčka příhodu do budoucna... Však ono zase něco přijde... a pak jako kdybych je našla, viď? .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna