pátek 13. listopadu 2015

Recy vánoční oříšky zase trochu jinak...

... jsem si pro svou letošní adventní dílničku vymyslela. Materiál, který mi zbyl od tvoření adventních srdcí si o to řekl sám. Co by možná jiný bez lítosti vyhodil, Agnieszka ještě recykluje a zpracuje :-) 



Za tu dobu, co "oříšky" vyrábím, už vzniklo hodně variant - vyšívané oříšky, látkové oříšky s výšivkou, svetříkové a chlupaté oříšky... Nedokážu říct, které z nich mám nejraději. Všechny jsou to moje srdcovky :-)

A které se (pokud vůbec) nejvíc líbí vám? .-)

Mějte se krásně

A.

17 komentářů:

  1. Aničko,každý den ráno po 7hod.navštěvuji Vaše stránky a těším se,co jste nového vytvořila.Já z oříšků tvořím malá miminka,mají velký úspěch u obdarovaných.Snad se mi podaří Vám zaslat foto.Ale,mám velkou prosbu,prošla jsem celý Váš archiv a konečně jsem našla vločku/,kterou hledám již delší dobu/,ale bohužel bez návodu,máte návod ,nebo alespoň odkaz?Velice jste se od r.2012 zdokonalila - blahopřeji a přeji stálý elán .Zdraví babiEva(70)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, miminka? to musí být pěkné, chtěla bych to vidět. Lidi mají tolik krásných nápadů, rada se kochám prácemi druhých a inspiruju. Na ten nápad jste Evo, přišla sama ? Ivana

      Vymazat
    2. Evi, to zní jako závazek, abych to každý den do té sedmé hodiny stihla :-)) Stejně jako Ivču by mne zajímalo, jak ta Vaše oříšková miminečka vypadají. Pokud mi pošlete foto, ráda je zde zveřejním i pro ostatní :-) A ten návod na vločku Vám zkusím pohledat a pošlu, jen mi musíte napsat emailovou adresu. A ještě na závěr - díky za osobní postřeh k mému "zdokonalování" - vnímám to podobně a i když není počáteční tvorba z r. 2012 dokonalá (a ani leccos v té současné), nechávám ji zveřejněnou. Pro ty, co si myslí, že nemají dostatečně tvořivé ruce, nápady ap. Protože pokud to nevzdají hned na začátku, určitě se posunou minimálně tam, kde jsem nyní já :-) Ještě jednou díky a přeji krásný den A.

      Vymazat
  2. Anicko,ty teda zase jedes;-)Oříšky jsou super dekorace:-)Sama jsem jich několik vysivanych dostala:-)Ještě jsem je nedělala,nějak nestíhám,ale tohle je bezva nápad,jak využít i ty nejmenší kousicly látek!Krásný pátek 13teho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko a bude hůř :-) Včera jsem si našila ze zbytků materiálů od dalšího tvoření patchworkové kousky na další oříšky :-) Jen těch ořechů musím zase pár vyloupat... A k tomu pátku 13tého - pro mě byl o.k., o dost horší to bylo v zemi, ve které už pár let žije má mladší sestra :-( Měj se krásně A.

      Vymazat
  3. Omlouvám se,neuvedla jsem ,že vločka je uveřejněná 27.11.2014 ve Vašem archivu :-))))babiEva

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, pěkné, vkusné, jednoduché. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, tyhle poslední a vyšívané se mi líbí moc, taky jsem je vyzkoušela, je to moc hezká dekorace, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky za zastavení i komentář s "výběrem". Krásný den A.

      Vymazat
  6. Aničko,jsi fakt šikulka a tyhle dnešní oříšky jsou nádherné a kouzelné♥Budu se tebou inspirovat a ráno jdu vyloupat pár ořechů a hurá na to.Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky za návštěvu. Taky mám tyhle vánoční dekorace moc ráda. Jsou takové babičkovské, dýchají na mne staré časy :-) Tak ať se povedou i Tvé. Krásný den A.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ilonko, díky za zastavení. Ty nezklameš nikdy :-)) Přesně to jsem potřebovala "vidět" :-)))) Krásný den A.

      Vymazat
  8. Oříšky moc vyvedené, mám v plánu taky tvořit se skořápkami, budu dávat vystřihovánky z papíru.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky :-) Tak se pak pochlubte nějakou fotografií, zní to zajímavě :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna