sobota 21. listopadu 2015

Chro chro...

... chrochtá prasátko.... kdyby aspoň nakrátko drbali mě za ušima, to by ale bylo príma :-)


Další kousky z mé adventní dílničky. Pět prasátek pro štěstí. A částečně i znovu recyklace kousků z předchozího šití.

Šťastný den

A.

22 komentářů:

  1. Aničko,ta jsou krásná. Určitě přinesou svým majitelům štěstí. Hezký víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji tě, jak to všechno stíháš. Každý den nějaké krásné tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zatnula jsem zuby a jedu :-) Jsem termínovaná a protože se velmi blíží termín našeho jarmarku, přidávám stále plyn... ale i když tahle rychlá jízda stojí vážně za to... těším se, až zase trochu přibrzdím :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  3. To je krása, ze všeho nejvíc miluju čuníky! Nemáš na něj nějaký volně dostupný střih? Ale ty jsi jistě ty pašíky nastřílela od boku:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to si mě moc potěšila. Střih určitě někde mám a pašíky jsem od pasu nestřílela.... střih mám ještě z dob mých tvořivých začátků, kdy jsem si nedovedla představit, že nakreslit střih zvládne i někdo jiný než vyučená švadlena či mimořádně talentovaná amatérská švadlenka... Teď už jsem odvážnější... ono to vážně jde... Takže jakmile jej někde najdu v el.podobě, pošlu mailem a nebo naskenuji. Hezký večer A.

      Vymazat
    2. Tak to by jsi byla moc hodná:)

      Vymazat
    3. Šablonku na prasátko najdeš pod tímto odkazem: https://docs.google.com/file/d/0B0FA7Ht4J1dzNVYzWTZ4NjRGNGM/edit. Hezký večer A.

      Vymazat
    4. Děkuji Ti Aničko, jsi poklad:))

      Vymazat
    5. Za málo :-) Ať se povedou a dělají radost :-) Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  4. Krásná prasátka. :-) Nejvíc se mi líbí to pruhované, připomíná mi to malá divoká prasátka v "pyžamu" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, souhlasím, proužky opravdu evokují prasátko v pyžamu :-) Krásný večer A.

      Vymazat
    2. Aničko, pokud bys střih našla, moc prosííím... Děkuji. :-)

      Vymazat
    3. Tady: https://docs.google.com/file/d/0B0FA7Ht4J1dzNVYzWTZ4NjRGNGM/edit

      Hezký večer A.

      Vymazat
    4. Aničko, moooc děkuju. :-)

      Vymazat
    5. Za málo :-)

      Dobrou noc A.

      Vymazat
  5. Jůůůů ty jsou božíííí :o), krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, takový ohlas jsem tedy nečekala. Mockrát díky! :-)

      Vymazat
  6. Jůůůů ty jsou božíííí :o), krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkujiiiii :-)) Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  7. jů ta jsou, jenže já je nenakreslím, ale kdyby byl střih, ušila bych je vnoučkům jako zlatá prasátka na vánoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, šablonku na pašíka najdete pod tímto odkazem: https://docs.google.com/file/d/0B0FA7Ht4J1dzNVYzWTZ4NjRGNGM/edit.

      Hezký večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna