čtvrtek 14. března 2019

Tak pro velký úspěch...

... ještě jedna. Zrecyklovali jsme při ní starou dřevěnou poličku .-)

Ta první, kterou jsme pověsili koncem února, už je zabydlována opeřeným obyvatelem :-)

Zavěsili jsme ji do "lesního" koutku na akát (Robinia pseudoacacia 'Twisty Baby') se zajímavě pokroucenými větvemi.



Čekám, kdy můj muž konečně sekne se svou GISáckou prací a začneme spolu tvořit krásné kvetoucí zahrady plné parádních dřevěných vyvýšených záhonů, zahradních oblouků obvěšených růžemi nebo plaménky, ptačích budek a krmítek... a já ještě něco vymyslím :-)))

Je toho tolik, co bych chtěla přes blog vyslat do světa, ale jaro je skoro tu a má práce kolem projekce zahrad je v plném proudu. Ale snad brzy napíšu zase trochu víc.

Do té doby snad alespoň jedna moc milá novinka - 3.3. se mé nejmladší sestře narodil krásný zdravý prvorozený chlapeček Jonášek :-)

Mějte krásné dny

A.

2 komentáře:

  1. GRATULUJI, MŮJ SYN SE NARODIL TAKÉ 3.3., V TENTO DEN MU BYLO UŽ 43, DĚTI DĚSNĚ RYCHLE STÁRNOU...… PŘEJI PRIMA DNY. z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, je to tak, strašně rychle to utíká... Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna