čtvrtek 21. března 2019

Přiletí i letos?

Při letošním jarním stříhání keřů jsem objevila několik nových hnízd, které si u nás vyrobili ptačí návštěvníci v loňském roce.

Některá si umístili na pro mě trochu nečekaných místech - např. na vrchní hraně drátěného plotu, mezi výhony trubače u plotu, na konstrukci kotce pro psa... Na druhou stranu, asi se tam cítí opravdu bezpečně. 


Několik dalších hnízd si pak ptáci vytvořili i na trámech pod střechou nad terasou nebo v korunách stromů.

Letos jsme jim navíc vyrobili 2 nové ptačí budky a jedna už je, zdá se, úspěšně zabydlována .-)

Bez ptačího zpěvu by to prostě nebylo "ono".

A co vy a vaše ptačí příbytky. Jsou? .-)

Krásný den

A.

2 komentáře:

  1. Aničko, to je úžasné. Je vidět, že se jim u vás moc líbí. :-) Já po celý rok sypu do krmítek, aby k nám pípálci rádi přilétali. Budku máme jednu na staré jabloni. Každý rok k nám přilétají jiřičky, hnízd mají několik. Vždy mám radost, když vyvedou mladé a učí je létat. Hnízda jsem zatím neobjevila, možná, až povarostou nové keře. I když nevím, my tu máme dost koček...
    Krásný nový den.
    D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc mě to těší :-) Je to hezký pocit být součástí přírody :-) S těmi kočkami máš pravdu (u nás se zas přehnaně zajímá pes), i to je asi důvod budování hnízd i na našem plotě, kde bych to nečekala ani náhodou... Však oni nejlépe ví, kde jim bude dobře a bezpečno :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna