pondělí 25. března 2019

Pokud někdy začnete fňukat...



... nebo si stěžovat, jak je ten život nespravedlivý a že s tím, co vám bylo "ne/naděleno" nebo rodiči/blízkými ne/předáno, nebo s tím, co vás potkalo, zažili jste, se nikam v životě nedostanete, ničeho nedosáhnete... vzpomeňte si, že 


jste tím, kým myslíte, že jste nebo také
na co myslíte, tím se stáváte. Bez ohledu na všechno výše uvedené .-)


Co se stalo, nemáme sílu změnit. 
To, jak se k tomu, co se nám děje, postavíme, ale ano.

Nejen o tom jeden moc hezký rozhovor s Jankou Chudlíkovou, který stojí za shlédnutí.


Výsledek obrázku pro Chudlíková
Zdroj obrázku

Pro mě je pozitivním shrnutím hned několika vlastních poznání, ke kterým jsem časem dospěla.

Mějte hezký večer

A.

7 komentářů:

  1. Aničko, neuvěřitelné, téměř totožné myšlenky jsem si včera nezávisle na videu sepsala na blogu...:-). Jsme napojené:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že asi jo? :-) Neuvěříš, ale zrovna před hodinkou, když jsem koukala z okna na zahradu, vzpomněla jsem si na Tebe a říkala si, že jsme se dlouho na chvíli "nepotkaly". Je třeba to napravit! .-) Na příspěvek mrknu :-) Hezký den A.

      Vymazat
    2. Aničko, rozhodně! Máme tady ve F-M novou půvabnou kavárnu, kterou bych moc ráda navštívila, tak to nějak vymyslíme?:-) P.

      Vymazat
    3. Paráda! A vaří tam i čaj? :-))) Tak nějaké pěkné dubnové dopoledne? .-)

      Pa A.

      Vymazat
    4. Určitě! Napíšem si přes FB, ať Ti to tu nezapráskáme domlouváním...;-) P.

      Vymazat
  2. Aničko, poslechla jsem si a zaujala mě definice pozitivního myšlení = vědomí postoj k realitě.
    Na to budu muset ještě zapracovat a nejen na tom !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, těší mě, že Tě to zaujalo :-) Jinak k tomu zapracování na pozitivním myšlení a sobě obecně - to není jednorázová záležitost, to je celoživotní úděl každého z nás - posouvat se dál. Alespoň by měl být, jak to vnímám já :-) Aby naše "duše" odcházela z tohoto života bohatší a zkušenější.

      Krásný den

      A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna