neděle 29. července 2018

Trocha folklóru...

... ještě nikoho nezabila :-)

Tak jeden, na kterém zrovna pracuji. O své inspiraci i rozjezdu už jsem psala.



Dnes téměř dokončená přední část budoucího pásku, který se bude zavazovat vzadu na stuhu. Měla jsem strach, jak to titěrné vyšívání pásku nakonec dopadne... ale vidím to slibně .-)

Krásnou neděli

A.

8 komentářů:

  1. No, vypadá to moc dobře :-)))
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, těším se, až to dotáhnu do finále :-) Krásnou neděli A.

      Vymazat
  2. Nádhera! Ste tak šikovná žienka... Chodím k Vám už dlho nakukovať, som tak nadšená z Vašej zručnosti, že porušujem svoje pravidlo a píšem komentár :) Krásnu nedeľu a veľa inšpirácie, Ika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iris, děkuji za kompliment i "komentovanou" návštěvu :-) V té slovenštině to zní ještě líp :-)) Krásnou neděli i Vám A.

      Vymazat
  3. Aničko, věděla jsem, že to bude nádhera.Přeji krásnou neděli. Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna