sobota 21. července 2018

Z úplně jiného soudku...

... jsem si pro vás dneska něco připravila :-)

Náhoda mne dovedla ke krásnému projektu Akademie věd České republiky nazvaného "NEZkreslená věda".

Troufám si říct, že pobaví i poučí malé i velké. Povídání namluvil Pavel Liška.

První díl čtvrté série je věnován včele medonosné, ale najdete zde i spoustu dalších zajímavých témat třeba z oblasti fyziky, chemie, přírodopisu ad., které jsou velmi hezky zpracovány. 

Však nakoukněte a projděte si jednotlivé díly dosud vzniklých sérií, já jsem viděla pár, ale jsem nadšená .-) Za všechny třeba, jak vznikl vesmír, co je to fotosyntéza, co je atom, o viru HIV a nemoci AIDS a mnoho dalšího.

Myslím, že je to skvělý výukový materiál i pro školy. Takhle bych se s nadšením učila od rána do večera cokoliv :-))


Krásné dny

A.

4 komentáře:

  1. No to je fakt super. Dívala jsem se s velkým zaujetím!
    Díky a měj hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě moc těší. U nás se to setkalo s velkým ohlasem :-) Hezký nový pracovní týden A.

      Vymazat
  2. i já to dokoukala, je to nádherně udělané....budu tedy pátrat po dalších dílech. Díky za tip. babí Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, mám radost, že povídání o včelkách mělo úspěch. I další díly jsou zajímavé. Krásný nový pracovní týden A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna