úterý 26. prosince 2017

Zvonečky...

... jsem poslední den před Vánocemi uháčkovala a předala paním učitelkám Jiříčka v MŠ. Stejný, ale ve větším provedení už jste mohli vidět dříve, nyní jsem použila tenčí přízi i háček.


A to je mé poslední letošní vánoční tvoření :-) 

Krásný druhý svátek vánoční

A.

9 komentářů:

  1. Aničko,zvonečky krásné.Pochybuji ale,že necháš ruce jen tak zahálet.Krásné dny.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji :-) A k Tvým pochybnostem - já jsem teď pohlcena knihami (viz dnešní příspěvek), já myslím, že nechám... :-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  2. Aničko, jsou nádherné. :-) Myslím si to samé, co Lenka nade mnou. ;-) Prosím, máš nějaký odkaz na zvonečky, nebo kde hledat? Sníh není, na běžky to nejde a při pohádce se krááásně háčkuje. ;-) D.
    P.S. Co dětičky na Tvé dárky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za pochvalu :-) A k tomu co si myslíš - víš, že mě to u Tebe ani nepřekvapuje? .-) Však uvidíš, možná Tě příjemně překvapím. Ponořila jsem se po dlouhé době zase do knih :-) Zvonečky pohledám - mám je vytištěné, musím najít jejich elektronický zdroj a pošlu. PS: co myslíš?... Jasně, že už jsou "v oběhu" :-)

      Vymazat
  3. Aničko,
    krásné zvonečky.
    Mohla bych poprosit o návod na háčkovanou borduru na ručník, co jsi dělala před vánocemi?.
    Moc děkuji
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. K borduře na ručník - obávám se, že to bude na dlouho. Já jsem ručník háčkovala už před několika lety... Hezké dny A.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Šárko, děkuji a krásný nový rok přeji :-) A.

      Vymazat
  5. Dobrý den,strašně se mi líbí Vaše zvonečky. Mohla bych Vás poprosit o zaslání návodu? Předem mooooooooc děkuji. Hezký den. dejmkovak@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna