úterý 12. prosince 2017

První háčkovaná vánoční baňka...

... která vzešla z mého háčku, byla slavnostně zavěšena na věnečky zavěšené nad jídelním stolem o druhé adventní neděli. Abych se nenudila, trochu mě pozlobila a já ji musela škrobit nadvakrát. Vytahuje se a škrobí na nafouknutém balónku, který se mi ovšem během noci vyfouknul... no a baňka tak nabrala tvarů, které nebyly z mé strany zrovna žádané. 

Navzdory protestům mého muže, který byl tím vzniklým patvarem nadšen, jsem tak vločku škrobila znovu... A na druhý pokus vyšla podle mých představ .-)



Krásný večer

A.

15 komentářů:

  1. Aničko, je moc krásná, opravdu se Vám povedla :-). Krásný večer. Zaza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazo, moc děkuji za ohlas. Mám radost, že má má prvotina úspěch i u Vás :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ilonko, Ty ale umíš polichotit! Děkuji :-))) A.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, díky za zastavení a moc děkuji. Já se také ráda chodím kochat... :-) Krásné adventní dny A.

      Vymazat
  4. Krásný večer,Aničko vy máte tak krásné nápady,že mi je až líto že nestíhám.Napekla jsem čtyři druhy cukroví, tvarohovou štolu,uvařila do mražáku osm houskových knedlíků a ještě upeču vánočku.Mám nazdobené v domečku i venku,světýlek moc i věnečky na dveřích ,na brance a v átriju a po zahradě, ale takovou krásu už bych nezvládla.Mějte se pohodově.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, ta je! Umím si ji představit i u nás na stromečku. Dala jsi mi brouka do hlavy. :-D Škrobíš tedy jen škrobem? Já jsem zkoušela dle tvé rady a není to tak pevné, jak jsem si představovala. Musím zítra koupit jiný....Děkuji. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuji :-) Škrobím jen škrobem, všechno naškrobené drží perfektně. Všechno nejlepší k svátku! :-) A.

      Vymazat
  6. Aničko, něžná krása... :-)To jsem nikdy nezkoušela, háčkuje se na balónku? Měj se fajn. :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji, já tu něžnou krásu v zimě miluju :-) Jinak neháčkuje se na balónku, jen škrobí a vypíná .-) Pa A.

      Vymazat
  7. Ach - ta je krásná, až se mi zatajil dech.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc mě těší, že má má první baněčka takový ohlas. Děkuji moc :-) A.

      Vymazat
  8. Aničko, moc krásná ozdobička se Vám povedla. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna