neděle 17. prosince 2017

V předvečer...

... svých narozenin jsem si darovala krásný dárek - o skvělý hudební zážitek se včera postaral na svém koncertě ve Frýdku-Místku David Stypka & Bandjeez se svým hostem - Kateřinou Marii Tichou.

Výsledek obrázku pro david stypka

Viki doma prozpěvuje jejich písničky se mnou a plakala, že se mnou nemůže taky (popravdě i já se svými 164 cm měla co dělat, abych dobře viděla na pódium před sebou... :-)), tak jsem jí slíbila, že jí nějaké úryvky nahraju...

No nahrála jsem na mobil úryvky asi tří písní, ale jsou nepublikovatelné (vždycky jsem si myslela, že docela hezky zpívám, ale když jsem si poprvé pustila z mobilu záznam, hrůzou se mi zježily vlasy... hudební sluch mi (bohužel) ještě stále slouží... (já jsem si totiž u toho nahrávání taky docela nahlas "zpívala"... Chudáci ti kolem mě... :-))

No hlavně, že se to líbilo Viktorce .-))

A tady něco, co k poslouchání rozhodně je - jejich současný hit, který David zpívá s Evou Farnou, asi znáte. Ale je toho u nich mnohem víc k poslouchání. Záznam z jejich posledního vystoupení v Českém rozhlase najdete tady .-)

Tak příjemný poslech a příjemně strávený zbytek třetí adventní neděle.

A.

4 komentáře:

  1. Jé, Aničko, tak dodatečně všechno NEJLEPŠÍ! ♥ Ať se Ti daří jak v práci, kterou miluješ ;-), tak v osobním životě. Koncert musel být krásný. :-)Pa, D.
    P.S. Taky ráda zpívám, ale nějak mi to neladí se zpěvem ostatních... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, dodatečně - děkuji za milé přáníčko :-) Koncert byl úžasný a užila jsem si to o to víc, oč delší byla odmlka od posledního koncertu, na který jsem naposledy šla... To už je let... :-) K PS: Dášo, zpívej, hlavně, že Ti to dělá radost... navíc pravidelný zpěv podle mě velmi hezky kultivuje hlas... no já si na tom koncertě potvrdila, jak hodně potřebuji k tomu, abych čistě zpívala, slyšet svůj hlas. Ta hudba byla tak hlasitá, že to bylo nemožné .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! Krásný dárek jsi si vybrala.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, opožděně děkuji za přáníčko. A ano, byl to skvělý zážitek, nelituji :-)))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna