pátek 29. prosince 2017

Zimní výcvikové středisko...

... vzniklo dneska v naší zahradě o to nečekaněji, oč jarněji včera při mé procházce zahrada působila. Některé trvalky začaly rašit, stejně jako pupeny některých keřů... Když jsem ale dneska ráno pohlédla z okna, nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Takovou nadílku sněhu jen za jednu noc jsem opravdu nečekala :-)

Muž se rozhodl kout železo, dokud je žhavé a vyrazil s dětmi (po zahradě) na běžky, než se dám dohromady po náročné noci, během níž jsem nemohla dlouho zabrat. Pro Jiříčka je to běžkařská premiéra.


Tu momentální zimní romantiku u domu jsem si ale nemohla nechat ujít, tak jsem vyrazila alespoň na chvíli za nimi zdokumentovat, co se dá :-) A kdo ví, třeba to odpoledne vyjde i mně a já také vyrazím .-)

Krásný den

A.

12 komentářů:

  1. Jé, Aničko, vy se máte. :-) U nás jen mini poprašek, nestojí to ani za řeč, všude vyrůstají nové a nové krtičiny, prostě žádná zima. :-( Tak ať jsi brzy fit a můžeš vyrazit na běžky také. Já vyběhnu alespoň s hůlkama do lesa, jen je všude blátivo, tak se musím pak celá odrbat. ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tak se to na chvíli vystřídalo. Dobře si vzpomínám, jak si psala těsně před Vánocemi, že u Vás chumelí a u nás tehdy po sněhu ani památka :-) A k tomu "fit" - já jsem se potřebovala jen trochu dospat, v poslední době nějak špatně spím a usínám... Asi mi ty prázdniny nabouraly nějaký vnitřní biorytmus... nebo že by z toho čtecího maratonu?... :-) Ať tak či onak, určitě se to zase po vánočních prázdninách spraví .-) Je fajn, že Tě od pobytu v přírodě neodradí ani nějaké to bahýnko, je to určitě lepší než jen sedět doma a koukat na televizi :-) Pa A.

      Vymazat
    2. Aha, tak to jo, to bude tím jiným režimem. ;-) Blátíčko ani jiné rozmary počasí mě od pobytu venku neodradí. Jak se říká: není špatného počasí, ale špatného oblečení. ;-)Koukala jsem, jaké krásného sněhuláka jste postavili. Vaše dětičky se pořádně vyřádily.
      Užívejte si! :-) D.

      Vymazat
    3. :-) Prostě ženská do nepohody, viď? :-) Tak užívej bláto, nás to taky čeká... už asi zítra... Se sněhulákem dětem pomohl tatínek... on jde na to hrozně vědecky, ale pak docela vydrží .-) A dneska jsme s dětmi vyrazili na pěší túru na hory, až na vítr bylo úžasně :-) Pa A.

      Vymazat
  2. Jako na horách. :o) Je u vás krásně, u nás napadl včera a moc dlouho nevydržel. Aničko, příjemné dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, přesně tak :-) Ale on asi ani u nás moc dlouho nevydrží podle toho, co jsem viděla v předpovědi počasí... Tak si to alespoň užíváme teď, co se dá. Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Ani, ty jo, to je nádhera veliká! Tomu se říká pořádná nadílka. Veřejně závidím. U nás na okraji Prahy je trocha sněhu, ale včera to povolilo a přes noc přituhlo a je to o zlomení končetin. Měli jsme co dělat, aby k tomu nedošlo. Užijte si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, tak tak, a ani jsme se o to vůbec nezasloužili, příroda sama nadělila :-) Přeji hezké dny A.

      Vymazat
  4. No páni, u nás jenom poletoval, po pár hodinách se to změnilo v déšť a nikde nic nezůstalo, zase je holo a bláto.
    Aničko, měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak snad není všem dnům konec a budeme se radovat do konce zimy ze sněhu alespoň na chvíli všichni :-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Aničko,
    taky tiše závidím.
    U nás přes noc pořadně mrzlo, ale ani vločka. Ráno jsem zjistila, že z hlíny začaly vykukovat cibuloviny. Tak nevím jak to bude na jaře vypadat jestli k nám ještě nějaká zima do té doby přijde. Užívejte si bílého nadělení a mějte se krásně.
    VeronikA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, 29.12. to bylo u nás úplně stejné. Byla jsem v šoku, když mě ráno volaly děti, že je venku sníh... a v ještě větším, že ho tam bylo tolik :-) No tak si tu pomíjivou zimní krásu užíváme, než o ni zase přijdeme... A doufáme v další nadílku/y ještě do konce zimy :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna