úterý 19. prosince 2017

Několikagenerační miláčci..

... které snad není třeba ani představovat. Pat a Mat. Nezapomenutelné příběhy dvou nikdy se nevzdávajících kutilů baví už několik generací po sobě. I ty naše.

A já se rozhodla jednoho z nich (on časem přijde na řadu asi i ten druhý, děti jsou dvě .-)) zvěčnit háčkem do podoby hand-made vánočního dárku pro Jiříčka :-)

Ještě není hotov, na čepici ještě chybí bambule, na hlavě přišít uši, na těle doháčkovat a přišít jednu celou ruku a uháčkovat kalhoty s kapsami... Ale dělám na tom, dělám... :-))


PS: jen malá technická - vidíte v něm stejně jako já Mata, že?... :-)

Krásný den

A.

16 komentářů:

  1. Aničko,zdravím.Je to Mat jak vyšitý.Super dárek.Ať Aničko vše stihneš v pohodě dodělat.Ony ty vánoce se nějak začaly rychle přibližovat.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Včera v noci jsem ho dokončila, jen nafotit a pak hezky zabalit .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Fakt Ty tedy nazahálíš. Mat jako vyšitý. Tak ať dárek v pohodě dokončíš.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, hlásím, že včera v noci byl finálně dokončen :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. No jasně Mat (a Pat). ;-)Moc se Ti Aničko povedl, Jiříček bude nadšený. :-)Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc díky :-) Háčkovala jsem sice podle návodu, ale sama vím, jak hodně ve výsledku dělá to, jak se pak postavička "naducá" dutým vláknem, vyšije ap. Včera mě muž ale taky utvrdil, že je to skutečně on, není prý o tom pochyb. Tak jsem zvědava i na Jiříčkovu reakci pod stromečkem :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Čo všetko sa dá s háčikom urobiť?. Perfektné, dúfam Anička že stihneš aj hotového nafotiť a dať na blog. Krásne sviatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, je toho strašně moc. I proto mám tuhle techniku moc ráda .-) A už je hotový, dnes zkusím nafotit .-) Krásné téměř vánoční dny i Tobě A.

      Vymazat
  5. Teda Aničko ten je.Krásný Mat.Já včera dopletla čepičku pro nejmladší vnučku,manželovi taky,dala jsem mu vyzkoušet a řekl mi ,že mu je větší a vypadá jak tydýt.No člověk se vždy nezavděčí .Dám vyzkoušet našim třem klukům a když tak vypářu.Mějte krásný den
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, třeba se to ještě zlomí i u té Vaší čapky... chlapi někdy nedokáží věci ocenit hned napoprvé .-) Děkuji za ohlas k Matovi :-) Krásný den A.

      Vymazat
  6. Wau,Aničko ty mě stále překvapuješ!Pat a Mat jsou oblíbení i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko, já zírám! Paráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, už je dokončený, musím nafotit. Mám z něj velkou radost, myslím, že se opravdu povedl :-) Krásný den A.

      Vymazat
  8. Anička ... ten je dokonalý ... ja žasnem a pozerám s otvorenou pusou ... :))))))
    prajem všetko dobré ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, díky:-))) Krásné téměř vánoční dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna