sobota 23. prosince 2017

Kabelka...

... jako předvánoční narozeninový dárek pro tu, která mne devět měsíců nosila ve svém břiše a pak sedm dní před Štědrým dnem a současně dva dny po svých dvacátých narozeninách, přivedla na tento svět :-)

Poprvé kabelka šitá jen tak podle sebe. Poprvé s koženkou. Poprvé se zipovým dílem a vnitřní kapsou na zip. Jsem šťastná jako blecha, že to nakonec vyšlo. Protože ono to chvíli vypadalo, že to nevyjde vůbec. Pokud bych parafrázovala slova Ilonky "nešiju kabelky jako Baťa cvičky", takže asi v půlce prací jsem zjistila, že jsem si dobře nepromyslela technologický postup a něco udělala trochu jinak a tak si při dokončování pěkně zkomplikovala život...  Ale improvizace dělá divy, den před oslavou jsem tak kabelku s velkou úlevou dokončila :-) 


Přes spoustu aha momentů, které jsem si ze šití této kabelky odnesla pro své příští pokusy, z ní mám velkou radost. Tak snad potěší i tu, které bude už za pár hodin patřit...

To, co je pro jiného samozřejmost a levá zadní, je pro mě v tuto chvíli vrchol mého šicího umění... ale budu na sobě makat, další kabelkový projekt už je v hlavě .-). 

Krásný poslední předvánoční den

A.

12 komentářů:

  1. Aničko,sice nejsi Baťa ;-),ale další metu jsi překonala!To ja se na ni uz nejaky ten rok chystám ;-) Ted,ale jdu nejprve pokracovat v pripravach vanocnich,...

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, další div tvého tvoření. Moc by se líbila i mně. Tak ať mamince se také líbí a dobře jí slouží. Krásné narozeniny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, pěkná kombinace barev, elegantní. Určitě maminku potěší. prima narozky. :-)A jen tak pro zajímavost, je něco, co jsi nedokončila, protože sis nevěděla rady? ;-) Pěkný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, chtěla jsem, aby byla v neutrálních barvách a měla tak maximální využití :-) A k Tvému dotazu - určitě se najdou i takové věci, už je to hodně dávno... ale asi takových patnáct let přesouvám z místa na místo při každém stěhování jeden "rozdrhaný" opasek... ale protože vím, že jej jednou dokončím, má i nadále své stálé místo v naší domácnosti. Čekám, až "uzraju" :-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko, ty jsi prostě nezmar a jak už jsem tu psala, do čeho se pustíš, všechno skvěle zvládneš! Určitě se bude mamince moc líbit. Dodatečně přeju tobě i mamince všechno NEJ.. k narozkám a zároveň celé rodině nádherné vánoce a hodně zdraví a štěstí do nového roku. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, já jsem spíš přírodní úkaz nekonečné tvrdohlavosti. Nerada věci vzdávám... i když to někdy může trvat hodně dlouho, než věc nakonec dokončím :-) Děkuji za přáníčka a krásné dny přeji A.

      Vymazat
  5. Krásné vánoční svátky, Aničko, prožité s těmi, co máš ráda a podle tvých představ ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji, svátky proběhly tak, jak jsme si přáli, byli jsme spolu a bylo fajn. A věřím, že i ty ostatní dny do konce letošního roku nebudou jiné :-) Přeji krásné dny i Tobě a Tvým blízkým. A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna