čtvrtek 10. srpna 2017

Na moře...

... a nebo k české "louži", prostě na krásnou dovolenou už brzy vyrazí chlapeček jedné mé zákaznice v novém letním kloboučku. 

Maminka má problém sehnat na chlapce s vrozenou vadou hlavičky klobouček a vůbec jakoukoliv pokrývku hlavy, která by mu dobře seděla. O to víc mne potěšilo, že klobouček, který jsem šila pro ni, dobře sedí i chlapečkovi :-)

A tak jsme se nakonec domluvily na jednom "klučičím" letním kloboučku v barevné kombinaci, kterou miluji, a navíc i kšiltovce (tu jsem už nestihla nafotit, ale podobnou už jsem v menším šila pro vnoučka jedné z vás .-)). 

Ostatně i jeden obdobný klobouček už jsem dříve také šila - teď jsem však sáhla intuitivně po modrobílém proužku, klobouček nastříhala a až při šití si uvědomila, že má proužek o malinko světlejší odstín než ten, který jsem původně chtěla... Ale vůbec to nevadí - ba naopak, myslím, že to klobouček moc hezky oživilo a obě tmavomodré si spolu hezky rozumí .-)


Co jsem přijela z jižní Moravy, roztrhl se s kloboučky pytel a šiji jeden za druhým. Začínají se však opakovat... takže by se mi líbilo, kdyby se přihlásil odvážlivec, který by šel zase do něčeho, co tu ještě nebylo... .-)

Jedna příležitost se už trochu rýsuje - oslovila mne jedna žena, která touží po kloboučku zcela odlišného střihu... Tak uvidíme, jak se to nakonec vyvrbí a zda se mi podaří dát dohromady střih, který bude dobře sedět i slušet. Pokud ano, bude čestně zařazen do chystané podzimní kolekce pokrývek hlavy, kterou bych ráda zrealizovala .-)

Mějte krásné dny

A.

6 komentářů:

  1. Opět moc hezký klobouček.Jsi opravdu pilná včelička.
    Přeji moc hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé kloboučky a kšiltovky jsou Aničko prostě báječné, jsi opravdu všestranně šikovná.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné kloboučky. Kombinace se světlejším proužkem vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Kloboučky jsou krásné a věřím, že maminka musela být nadšená. Já takhle zase sháněla kšíry pro psa, až mi je jedna šikovná paní ušila... občas to je těžký, ještě že existují lidé s šikovnýma rukama :) Eloorka

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, vždy když k Vám na blog čučnu, vzpomenu si na slova mé dcery Simči,jak mi ještě před rokem říkala proč si chvilku neodpočinu, že jsem jak motorová myš.Dnes už neříká.Krásný klobouček.Já mám nakoupené bavlněné látky na polštářky už tři měsíce a ještě jsem neušila ani jeden
    Nestíhám,denně uklízím,protože s náma i v baráčku je ta naše bordodoga Evinka a ta nadělá chlupů.Pak vaření, teď i zavařování a kytičky a zahrada
    Víc času na šití mám v zimě.Mějte se nádherně.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, ten je krásný, kdy to všechno stíháš? Chtěla bych být také tak pilná:-) L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna