pátek 11. srpna 2017

Srpnová...

Nevím, jak vám, ale mně letošní léto utíká neuvěřitelnou rychlostí. Ani jsem se nenadála a je tu polovina prázdnin.

Jako matka dvou malých dětí velmi citlivě vnímám nejen na sobě, ale i ve svém okolí (= ostatní rodiče v obdobné situaci), že naše nervová zakončení jsou v tomto období ratolestmi drážděna víc, než tomu bývá v jiných měsících... :-)

O to víc si tak člověk užívá alespoň občasných úniků do "chráněného" prostředí zahrady. Ty s sebou přináší úlevu a pomáhají nalézt více či méně narušenou rovnováhu a klid v duši .-)

Dnes tedy několik "únikových" srpnových pohledů do naší kvetoucí zahrady :-)

























































































Pokud jste došli až sem, máte můj velký obdiv :-)

Krásný pátek

A.

4 komentáře:

  1. Jedním slovem- krása!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, můj velký obdiv máte Vy. Zahrada je nádherná, musí za tím byt obrovský kus práce. Obdivuji a smekám. :o)
    Hezké léto přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko,
    co je to za druh trávy ta s tím červeným zabarvením a jaké podmínky má mít trubač?
    Děkuji moc za radu.
    PS
    Jinak souhlasím s Tebou -prázdniny jsou fajn , ale všechno je nějak naruby.

    Zdraví Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna