čtvrtek 31. srpna 2017

Cuketovo-bramborový koláč s lískovými oříšky a sýry...

... jsme si s dětmi upekli k obědu před dvěma dny. Vycházela jsem z tohoto receptu, jen jsem dala větší množství sýra (sýra není nikdy dost) a oříšků (těch taky není nikdy dost). Parmazán jsem v naší místní samoobsluze nepořídila, nahradila jsem jej tak nastrouhaným uzeným jádelem, který se na mě z pultu usmíval nejvíc ze všech přítomných sýrů :-))

Oříšky s nastrouhaným sýrem vytvořily nahoře voňavou a chutnou křupkavou krustu, která skvěle doplňovala spodní část cuketovo-bramborovo-sýrového "těsta" :-) 


My jsme si koláč upekli k obědu, ale určitě stejně dobře bude chutnat i jako malé pohoštění pro hosty. Určitě se k němu bude hodit i nějaký dobrý lehký zeleninový salátek .-)

Jen jednu vadu měl a o to víc mě to pak mrzelo - zapomněla jsem si osolit těsto... takže se solilo solničkou dodatečně až nakonec... holt neumím mluvit a souběžně dobře provádět jiné "operace" :-))

Krásný poslední srpnový den

A.

1 komentář:

  1. Tak tenhle koláč vypadá moc dobře, ráda zkusím. Cuketu milujeme, ale pořád děláme v podstatě stejné recepty :)
    Krásné zářijové dny Š.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna