středa 9. srpna 2017

Bez malířského válečku...

... to nevydržím ani 12 měsíců :-) Už se asi nepředělám, možná až ubude sil, budu rozumnější .-)

Než jsme odjeli na dovču, zvládla jsem s pomocí muže (ty stropy nad schodištěm vážně nedám ani s teleskopickou násadou) vymalovat schodiště. 



Barevná změna byla v plánu už pár měsíců - jednak si už zdi vytrpěly své s našimi dětmi a jednak jsem se pobláznila do šedé. Sytý odstín teplé žluté tak musel ustoupit seriózní šedi. 

Od změny si slibuji větší pole působnosti v mém rozšiřování "obrazárny". Za tím účelem bylo součástí malování i poměrně velké přeuspořádání stávajících obrazů. Modře paspartované obrázky by potřebovaly šoupnout doprava. Když však manžel převrtával čtvrtý nebo pátý kousek, řekl dost a nechal  je na původním místě... Snad jej ale ještě uprosím, pokud po převrtání sama zasádruji staré díry a přetřu je barvou :-))) 

Do uvolněné spodní části schodiště bych ráda zapojila po obou stranách i zarámované obrázky našich dětí a možná pozvala k nám domů i obraz nějakého talentovaného mladého umělce .-) Jen budu muset trochu promyslet, jak nové přírůstky s ostatními "provázat", aby dobře zapadly. Zda půjde o barevné ladění, nebo jen barvu rámů, téma... to se ještě uvidí .-) Měly by ale určitě zdi "rozsvítit".

Moc se mi líbí spojení šedé zdi z dřevěným schodištěm a zábradlím či "záchytnou" sítí z provazů. Šedá dřevo krásně umocní.

V plánu je i výmalba chodbičky nad schodištěm vedoucí do pokojů v 1. patře... Ale ještě přemýšlím, jak ji pojmout - stávající bílé zdi určitě zůstanou i nadále, váhám ale nad budoucí podobou stávající cihlově červené zdi naproti schodiště...

A co vy? Najdete mezi vámi alespoň jeden další šílenec, který se rád vyžívá v malování pokojů stejně jako já? :-)

Mějte krásné dny.

A.

2 komentáře:

  1. Anička píšeš možná až ubude sil, tak ja som tento prípad. Sil ubudlo, ale rozumnejšia nie som, len energie už nemám. Presne toto ma čaká, oranžové schodište pretrieť na bielo- sivo. Vaše schodište so sivými stenami a obrazmi vyzerá veľmi dobre, už pozerám kalendár, kedy manžel vypadne na dlhšie z domu a pustím sa do toho. Steny sú totižto čisté. Krásne leto prajem. Zita

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Aničko já si potrpím na bílé stěny a s těma obrazama jsme na tom stejně, ale milně jsem si myslela, že je bude čas od času opečovávat manžel.Máme všude,ale s vkusem samý obraz.Mějte krásný zbytek dne.Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna