čtvrtek 7. září 2017

Vyrostla...

... tak akorát, abych z ní vyrobila opravdu mnoho litrů v naší rodince milovaného dýňového džusu... a třeba i něco víc, kdo ví... :-)



Je to historicky první dýně velkoplodá, kterou poskytla naše letos přebudovaná zeleninová zahrádka (dřívější pokusy byly marné, nikdy jsem ji nedokázala uchránit před ataky slimáků a následně musela o úrodu škemrat jinde :-)).

Ale letos to vypadá asi na velké "dýňobraní", protože další velkou dýni mi rezervovala na své zahrádce mamka :-))

Pokud jsem vás taky nalákala a nikdy jste dýni nezpracovávali jinak než do kompotu, recept/postup na výrobu džusu najdete tady  nebo pro sušenou dýni tady

A pokud máte i vy nějakou svou oblíbenou dýňovou "senzaci", budu ráda, když se taky pochlubíte a inspirujete i nás ostatní .-)

Krásný zářijový den

A.

4 komentáře:

  1. Aničko, ty recepty nejdou otevřít. a já jsem ti sem už jednou psala, že jsem dýni kandovala a používám ji místo kandovaného ovoce.
    přeji krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, dík za upozornění, už jdou .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, já z dýní vařím polévku.Recepty od vás mi také nejdou otevřít
    .Letos jsem vypěstovala jen jeden druh a to taky velkoplodou.Mám jich šest, sedmou mi jako malou přejel manžel traktůrkem,když sekal trávu.Vloni js kombinovala víc druhů a byly to příšerky zdegenerovaný
    Dočetla jsem se, že se nemají míchat.Mějte krásný zbytek dne
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už jdou, dík za upozornění :-) Polévku vařím z dýně hokaido, s velkoplodou jsem to ještě nezkoušela, ale když mi chutná z cuket, bude to asi podobné .-) S kombinací dýní je to pravda a nejen dýní, ale i cuket .-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna