pondělí 4. září 2017

Pozdně srpnová zahrada...

... mi přináší každoročně velkou radost a potěšení. 

Je na ní už pomalu znát přicházející podzim, který zatím tu a tam vykoukne ze záhonu, ale těch náznaků bude stále přibývat. Pro někoho důvod ke smutku a lítosti nad končícím létem, pro mne ale krásné období, které mám i s těmi uplakanými dny ráda.

Jistě, ani já se neubráním poznámkám typu "to nám ten rok zase hrozně rychle utekl...", ale jsem šťastná, že se u nás stále ještě dají rozlišit čtyři roční období, která se pravidelně střídají. Baví mě to - od jara až do zimy. Každé přináší něco krásného a neopakovatelného. Stále se tak můžeme na něco pěkného těšit.

Ráda bych vás tedy po čase opět prostřednictvím souboru obrázků z posledních srpnových dnů naší kvetoucí zahrady pozvala na virtuální procházku :-) A když vydržíte až do konce, čeká vás jedna hezká modelka (čímž částečně odpovím na komentář jedné z vás u předchozího příspěvku) .-)





































































































































Krásné první zářijové dny

A.

5 komentářů:

  1. Aničko, procházka je to jedním slovem nádherná!!! Jen mě při tolika kytičkách napadá, jak zvládáte zavlažování?
    Pejsan nebo pejsanová má na takové zahradě co vyhrabávat, hihi...alespoň náš pejsek byl v tomto velmi aktivní.
    A úplně nejvíc závidím verbenu bonariensis...mnoho let se snažím sehnat rostlinky, ale marně. Neprozradíš mi, kde jsi je sehnala?
    Děkuji a přeji hezký čas strávený v ráji!
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji za milý ohlas :-) K Tvým dotazům - zavlažování poslední dva roky neřeším, přes léto zalévám pouze balkónovky a rostliny v květináči a pak občas zeleninový záhon, víc nic .-) Když pěkně zaprší alespoň jednou týdně, úplně to stačí, pouze mladé rostlinky potřebují více péče. Pejsek nám nic nevyhrabává, dokonce mi ani nelítá přes záhony... je to pes zahradník .-) A k verbeně - také jsem jí dříve dlouho sháněla a jednou či dvakrát i sehnala (myslím, že to bylo v zahradnictví Krulichovi), ale nechytl se, až letos jsem měla úspěch, nakoupila jsem ho na víckrát, při každé objednávce v zahradnictví, abych to pozichrovala a vypadá to slibně, nová místa se mu líbí... Uvidíme po zimě .-) Také krásné dny A.

      Vymazat
  2. Dobrý podvečer Aničko ,krásné fotky.Taky mám ráda všechny čtyři období.Já obcházím s čubinkou několikrát denně a pozoruji jak se zahrada zbarvuje už podzimně
    Model chlupatej je krásný.Martina


    .

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná zahrada a opravdu z ní již lehce dýchá podzim. Asi to bude tím zvláštním světlem. Modelka tedy pěkně vyrostla a pokud je rozená zahradnice, tak to je zcela ideální souznění přírody.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Aničko, zahrada je nádherná v každé roční době. Je fajn, že se nám to střídá. :-)Koukám na ten obalený rakytník, co z něho bude? Moc se mi líbí keramika, kterou máš "rozesetou" na různých místech a mile doplňuje ráz zahrady. No ale samozřejmě, že nejhezčí (promiň ;-))je Sandy. Ten její oddaný kukuč... Mějte se moc fajn, doufám, že začátek školního roku proběhl v pohodě. Pa, D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna