pondělí 11. září 2017

Klučičí bekovka...

... přišla na naléhání Jiříčka na svět jako můj třetí včerejší šicí projekt ještě na sklonku dne (kromě Viktorčina podzimního kloboučku mu ještě předcházel jeden černobílý letní klobouk, který jde na export). Jiříček už sice v době dokončení spinkal, ale o to větší to pro něj ráno bylo překvapení :-)



Materiál podobný jako u Viktorčina podzimního kloboučku - světlá džínovina s bílým potiskem kombinovaná s barevným plátnem (zde s dekorem písmenek a jednobarevným tyrkysem), aby bekovka ladila ke všem na podzim nošeným bundám vč. té podzimní softsellové v oranžovotyrkysové kombinaci.

Jako všechny mé kloboučky je i bekovka šitá jako oboustranná. Tahle "kouzla" se našim dětem hodně líbí .-)

Když nemohu nový výrobek průběžně ověřovat přímo na budoucím majiteli, jsem trochu nervózní, jak to nakonec dopadne, ale Jiříček nezklamal. Mám štěstí, mu sluší snad všechno :-)

Už dlouho jsem nevzala do rukou háček a přízi... a přiznám se, že mi to už docela chybí... Tak třeba to zas rozjedu, když už se začíná dříve smrákat...

Mějte krásný den.

A.






12 komentářů:

  1. No, než jsem se rozkoukala, už je tu bekovka, o které byla v minulém příspěvku zmínka.
    A je super!!! Jiřík je jistě nadšený.
    Ano, ano přichází čas, kdy se bude po večerech více doma, takže háček, jehlice si přijdou na své :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já to původně neplánovala. Ale občas se to tak stane, že mi to dobře šije, tak pak jedu jako drak... Obzvlášť když je tu ta velká motivace - kdo by odolal dětským prosbám. Kdo ví, jak dlouho to tak ještě bude, tak si to užívám :-) Jiříček je nadšený... jak se dneska to té školky nesl... no co víc švadlenku potěší, že? :-) Díky moc za pochvalu a přeji krásné dny A.

      Vymazat
  2. Aničko,
    naprostá bomba !
    Jiříček super model, sportovec a ještě manekýn :-)
    Mě s bekovky líbí i na velkých chlapech, ale ten můj o ní nechce ani slyšet ;-)
    Ale Šímovi bych jí ráda.
    Myslíš, že by jsem tě mohla o ní poprosit, než se pustíš do těch klubíček ?
    Nebo raději až na příští jarní sezónu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to si mě moc potěšila :-) Je pravda, že většina "velkých" chlapů se pokrývkám hlavy, natož bekovkám brání... tak je třeba kout železo, dokud je žhavé aspoň u těch hodně mladých, viď? :-) Moc ráda jednu ušiju i pro Tvého Šímu. Napiš mi prosím na mail své představy - a připiš mi i obvod hlavy (měřeno cca 1 cm nad obočím kolem celé hlavy). Pa A.

      Vymazat
  3. Aničko, dokonalá bekovka na krásným kloučkovi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko je nádherná moc se mi líbí ..a sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Aničko, krásná bekovka a jak moc Jiříčkovi sluší.Je vidět,že je spokojený a má z ní radost
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za pochvalu :-) Když má Jiříček radost, jsem spokojená i já .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  6. Aničko, bekovka je super, ale Jiříček je úžasnej a roztomilej klučina. A moc mu bekovka sluší. :o)
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji za milý ohlas :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna