pondělí 25. září 2017

Dráčkomilové...

... nám doma nejspíš rostou z našich dětí. Svůj víkendový čas se totiž rozhodly věnovat z velké části právě dráčkům. 

Nejprve Viki namalovala a vystřihla jednoho draka Jirkovi. Když bylo hotovo, marně se s ním snažila vyjednat, že bude jejich společný, Jirka si trval na svém, dráčka s motivem traktoru prostě s nikým sdílet nebude! :-) 

A tak se začalo kreslit znovu a znovu. Jirka to vzal do svých vlastních rukou a nakreslil a vystřihl další dva, aby prý je měl do zásoby, kdyby mu uletěli .-) A dnes ráno u snídaně stačil namalovat mezi lžičkami jogurtu ještě dalšího (víc nestihl, svěřil mi proto pro tento den velmi zodpovědný úkol - než dorazí ze školky, musím jej vystřihnout a přicvaknout mu ocas... už teď se mi z toho klepou kolena :-))))


Dráčky jsem nainstalovala na větev s origami jeřáby v pokojíčku... No a je nejvyšší čas začít se poohlížet po něčem, s čím budeme moci vyrazit i na louku za humny :-)

Také už u vás s dětmi jedete na dračí vlně? .-)

Krásné dny

A.

4 komentáře:

  1. Už je to tak dávno, kdy jsme s bráchou pouštěli draka vlastnoručně vyrobeného. Taky jsme mívali hvězdu. Ta dala práci. Správně ji vyvážit. Synové a i vnoučata už měli-mají draky kupované. Ale je to bezva, když drak vyletí a na nebi se třepetá :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kdysi se doma draci vyráběli víc, dnes už si je většinou kupujeme. Ale mělo to své kouzlo... na to vyvažování si ještě vzdáleně vzpomínám :-) Zítra máme u nás drakiádu, tak jsem zvědavá, zda nám bude počasí přát. Zatím to s počasím na akci ani jednou nevyšlo (nefoukalo)... ale vynahradili jsme si to pak sami .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Aničko, i mně se dráčci vždycky líbili. :-) Už se těším, až je zase letos budou děti pouštět na louce.. moc ráda to pozoruji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, oni k podzimu prostě patří, viď? :-) Těším se, až s dětmi také vyrazíme. Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna