pátek 25. srpna 2017

Velkou radost...

... mi letos udělaly naše nově založené vyvýšené zeleninové záhony



Cibulka už je sklizená (trochu si pohrávám s představou, že bych teď zkusila vysadit ještě jednu várku, jen na nať...) a včera jsem se s dětmi pustila do sklizně části červené řepy a mrkve - mrkev schroustáme čerstvou, s červenou řepou mám ale jiné plány - část zavařím ve sladkokyselém nálevu, z části vyrobím Lenčinu pomazánkovou mňamku a část použiji na boršč, který miluji :-) A pak se pustíme do druhé várky... .-)

Jak jste na tom letos se zpracováním zeleniny či ovoce vy? Daří se vše včas zužitkovat či zkonzumovat?

Krásný parný den

A.

1 komentář:

  1. Pěkný den Aničko,
    úroda je to krásná, u nás je poměrně velké sucho, tak zahrada usychá...
    Vymýšlím právě co se zahrádkou do příštího roku - četla jsem o ekozahradách a permakultuře, tak jsem zvědavá, co vymyslím...

    Ještě mne nepadá - zalévali jste záhonky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna