čtvrtek 24. srpna 2017

Cuketové muffiny...

... jsou dalším produktem, který jsme dnes doma vyzkoušeli z bohatých zásob cuket, které nám poskytuje naše užitková zahrádka :-)

Když jsem s dětmi připravovala těsto, řekl Jiříček, že to co vidí v míse, vypadá jako pěkný asfalt :-) Díky snad největšímu množství kakaa, které jsem kdy při pečení použila, připomínají muffiny opravdu malé černoušky. 


Pekla jsem podle jednoho receptu, na který jsem včera náhodou narazila na Pinterestu. Najdete zde tipy i na další sladké výrobky z cuket. Muffinky jsou chuťově výborné, i když jsem do nich oproti receptu nepřidávala žádné čokoládové křupinky či kousky čokolády. Příště bych ale ubrala množství cukru a dělala poloviční dávku - čtyřicet muffinů, to už je vážně výzva! :-)

Krásné dny

A.

4 komentáře:

  1. Cuketové muffiny dělám taky, jsou díky cuketě krásně vláčné. Dělala jsem podle tohoto receptu (http://werka13.blog.cz/1508/cuketove-nadeleni), ale fotku tam mám hodně nepovedenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky za sdílení a další inspiraci :-) Hezký den A.

      Vymazat
  2. Aničko, to jsou muffinové hody. ;-)Cuketu letos na zahrádce nemám, ale také ji ráda používám na pečení sladkých i slaných moučníků. A jak se vám vydařil druhý výlet s Jiříčkem kolistou? Krásný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to jsou :-))) Pokud jde o další cyklovýlet s Jirkou - opět skvělý výkon, ujel ještě o kousek víc a navíc se mi podařilo naučit jej samotného se rozjet (před tím jsem ho musela při každém rozjezdu trochu "odpíchnout") a také správně brzdit zadní brzdou (nechtěla jsem, aby mi při prudším brzdění přeletěl přes řidítka :-))) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna